Passelat35i Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Knallfine lamper både foran og bak!!! :yummy: Flott med bilder! :respect Lampene bak er noe jalla ting som jeg har laget selv i vente på treser baklysene og noe annet snacks som skal monteres bak:pimp Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 fet bil, hvor får du tak i slik panser pynt, har en golf 3 som gjerne skulle hatt en slik:) Her finner du til golf3. Volkswarenhaus - Bra Golf III Tøft passat prosjekt du har på gang, var stilige de baklyktene du hadde bestilt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 kan du ta et bilde fra siden av de nye in.pro lyktene Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 kan du ta et bilde fra siden av de nye in.pro lyktene Det kan jeg gjøre vett,men lyktene er ikke bra...Det er kommet dugg i dem.oppdaget det i går.:angry: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Panser pynten min kom i dag!!!! :D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Div bilder av ny felgene mine,kjipt uten senking...jævla fjærskåler Og et siste som har med litt mere enn felger:P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 HAHA... felgene var jo uberharry da :D. KnalltøffT ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 HAHA... felgene var jo uberharry da :D. KnalltøffT ;). hehe...blir enda bedre når senkinga går i orden... Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Kule felger! (venter paa like selv :P) Hvor mye gummi har du paa hjula... 215.40? Mye senk saa blir dette bra, ellers ville jeg fjernet bakviskeren, rails og hjengerfeste asap Regner med du har sett denne? http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album438/12042008302_G.sized.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Div bilder av ny felgene mine,kjipt uten senking...jævla fjærskåler Og et siste som har med litt mere enn felger:P Detta ble bare rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Kule felger! (venter paa like selv :P) Hvor mye gummi har du paa hjula... 215.40? Mye senk saa blir dette bra, ellers ville jeg fjernet bakviskeren, rails og hjengerfeste asap Regner med du har sett denne? http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album438/12042008302_G.sized.jpg jeg har 215.35 jeg...senking har jeg,men har det lille problemet med at fjærskålene mine er for små.kommer ikke til å ta vekk noe av det,skal heller putte på:klovn: vet ikke av skvettlapper til å ha bak? Har faktisk ikke sett bilen der før jeg...men en liten anbefaling fra meg er us parklys Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Detta ble bare rått! det funker,men blir nok enda bedre etterhvert som alt kommer til meg...mangler fremdeles deler som er bestilt så Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 blir jo drittøft!=) når den blir senket blir den veldi pen, med unntak av baklysa:tannløs: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 blir jo drittøft!=) når den blir senket blir den veldi pen, med unntak av baklysa:tannløs: det vet jeg,derfor har jeg us skltplate og treser baklys på vei opp fra tyskland.liker ikke baklysa selv,men var så dum å sotet de..solgte de orginal rett etterpå:knock: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 det vet jeg,derfor har jeg us skltplate og treser baklys på vei opp fra tyskland.liker ikke baklysa selv,men var så dum å sotet de..solgte de orginal rett etterpå:knock: heisann, tøff bil og fine felger du har kjøpt deg. Apropo den lakken på lyktene så kan du fjerne denne, kan bruke no sterk veske. ell du kan bruke fint sandpapir bløtt.. brukte i alle fall jeg før eu godkjenning på gamle passaten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg