Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Bra at den er EU-godkj. da.. Men hva slags leppe er det du har på frontfangern igjen? Vurderer å sette på sånn på min og.

 

Leppa er ei gti leppe fra golf 3. har endelig skjedd litt på verkstedet nå,kommet over halveis på ny grillen jeg driver å lager og de bredda framskjermene mine har bittelitt mere sparkling igjen før de er klar for lakkering.har gått grunnet sentret på grillen så det er ferdig men bildet er tatt før jeg kom så langt.Eller så nyter jeg bilen til det fulle å driver å luker ut små feil som jeg har oversett mens jeg har holdt på med bilen.Anlegget i bilen kommer til å få seg en kraftig overhaling da jeg har planer om å hive inn 2 12'ere til siden jeg har de bare liggende å ta opp plass lissom.

driver å søker etter noen småting fra facelift utgaven som jeg vil ha i min.men de koster penger og er sjeldne.

 

men nå over til litt bilder av verksteds aktiviteter:

b5903349.jpg

f5914d0e.jpg

37c321af.jpg

9e62cd37.jpg

23375ebc.jpg

.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det her blir kjempe bra! keep up the good work:partyon:

 

jeg lurer på en ting, hvordan gjør du det når du cleaner grillen? legger du sparkel rett på vw logoen eller legger du noe over først?

 

rensker baksiden og bygger opp med glassfiber fra baksiden å legger så lite sparkel som overhodet mulig :P liker ikke alt pusse arbeidet :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måten du har tenkt å lage "lykt-spoilere" var ny :P

gleder meg til og se resultate...keep it up =D

 

For meg så er den ikke ny,har sett den på en annen vr6 passat i polen.Det som er synd er at eieren ble drept i motorsykkel ulykke rett etter at han ble ferdig med bilen.etter det som jeg har sett etter prøvemonteringen er at den passer perfekt med in.pro lyktene :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye er bilen egentlig senka?

vuderer 60 eller 80 senkt på min :D

 

Det som var på bilen i beg var 80/70 så ble det vmaxx coilovers skrudd i bunn.nå har jeg fk highsport som er justert for vinter/godkjent høyde. var vel senket rundt 110mm,men klarer jeg få fikset meg skidplate så skal den enda lavere.orker ikke knuse flere oljepumper og bunnpanner.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var på bilen i beg var 80/70 så ble det vmaxx coilovers skrudd i bunn.nå har jeg fk highsport som er justert for vinter/godkjent høyde. var vel senket rundt 110mm,men klarer jeg få fikset meg skidplate så skal den enda lavere.orker ikke knuse flere oljepumper og bunnpanner.

Så vil si at det er ikke porblem for meg og skru racelook-coilovers til bunns? eller som det står på info'en om de: 85/70mm?

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vil si at det er ikke porblem for meg og skru racelook-coilovers til bunns? eller som det står på info'en om de: 85/70mm?

 

gt-cupline: 80/70

Vmaxx: 110'ish/ 80

FK highsport : lovig inntil videre :rules:

 

Håper dette gjorde senken min mere tydelig.info i tuv papir er bare veildene for godkjenning mtp høyde fra nav til skjerm å slikt.

noen godkjenner de faktisk om det er litt mere senk enn det som er godkjent i papirene :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår