MortenNilsen1989 Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Å fikse opp en gammel bil er dyrt :p Det fikk jo jeg føle når begge mine streika :p Men du vet ikke om ei nettside som selger alt av foringer/pakninger til forstillinga til 35i? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Å fikse opp en gammel bil er dyrt :p Det fikk jo jeg føle når begge mine streika :p Men du vet ikke om ei nettside som selger alt av foringer/pakninger til forstillinga til 35i? Energy suspension til bærebruene fåes på bsbildeler,powerflex har til framre travers.har ikke klart å sette sammen et skikkelig forings sett til stabstaget og slikt enda. Men har nå solgt porsche felgene mine og mottatt 2 spell nye drivakslinger til bilen,venter å på alu foringene til giroverføringen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 hvor mye gikk porsche felgene for? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 hvor mye gikk porsche felgene for? Solgte de for 4000,- uten adapter. solgte de til en kompis som gav meg et sett 15" stålfelger gratis tidligere.slet med å få feste ved pådrag i 2 gir :p sliter med moment styring ved hissig giring og litt gass bruk, og verre blir det iløpet av sommeren :batman: Men jeg har nye i kikkerten, og de minste er like som de største jeg hadde :p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Da har det skjedd noe her igjen,porsche felgene er nå overlevert til ny eier og bilen er totalt ubrukelig siden ingen av mine resterende felger passer uten modifisering av enten skjermer eller bremser. utover det så har jeg endelig fått mine nye drivakslinger,grøft lys og er i forhandlinger om portet topp med greie kammer og nytt innsug til motoren. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Endelig så er siste delen til drivverket på plass.nå er det nytt som resten av forstillinga.Videre så har jeg problemer med å få på gamle felgene mine siden disse ikke lenger passer på bilen min da boltene og festebanen tar i bremsene mine. Jippi!!!!!! POST NR. 500!!!! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 hatt ei lita økt på verkstedet i dag. fikk endelig av bakfangeren for å cleane resten av den samt fjerning av hengerfestet. De som hadde montert det hadde laget en skikkelig lednings spagetti overalt baki utover det ble teppene og setene fjernet for å komme til den ille luktene isolasjonen. Smelly shit.........: mad : Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Se der ja :) Var bra du kom litt videre.. Men er det virkelig så mye ledninger som det virker? Lurer på å fjerne mitt også.. Om ikke kanskje få tak i avtagbart.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Se der ja :) Var bra du kom litt videre.. Men er det virkelig så mye ledninger som det virker? Lurer på å fjerne mitt også.. Om ikke kanskje få tak i avtagbart.. Nettet er splittet i 2,men det var ikke noe lurt lagt opp og for ikke å snakke om strøm tyvene som var brukt.skal ned på verkstedet i dag å,se om jeg får lagt inn ny coustom isolasjon og og teppet igjen:D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Høres bra ut ;) Er bra noen av oss gjør fremgang :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Høres bra ut ;) Er bra noen av oss gjør fremgang :p ble ikke så veldig stor framgang på verkstedet i dag,men litt ble det.Fikk iallefall dempet bakskjermene og påbegynt demping å slikt av bakluka.begynner også på ombygging av anlegget slik at alle forsterkerene mine blir gjemt i reservehjul brønnen inntil videre. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 blir bare bra det her :) men har du noen aning om hvorfor det det er veldig fuktig\vått i reservehjuls brønnen og de lommene på siden i bagasjerommet er fyllt med vann? det er en sedan. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 blir bare bra det her :) men har du noen aning om hvorfor det det er veldig fuktig\vått i reservehjuls brønnen og de lommene på siden i bagasjerommet er fyllt med vann? det er en sedan. eneste jeg kommer på er at lukene på siden er vekke eller tette. lista til bagasjeluka er gåen og manlger plugger i reservehjuls brønnen. det er det eneste jeg kommer på som kan få til noe slikt.om ikke slangene fra rails systemet er tette.samme bak som foran på biler med takluke Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Da var det på tide med en liten update. har fått tilpasset framfangeren til tåkelys med de rette delene. Bakfangeren er igjen under ombygging da cleaninga ikke holdt mål pga eksos varmen,samt at alle de andre hullene er påbegynt plastsveiset og bakdelen av fangeren er fortsterket med 2 lag glassfiber og et varmeskjold til eksosen er under konstruksjon siden det skal festes i bilen istedet for fangeren for å slippe så varm fanger. Nå er det bilder: Og så tok jeg en liten service på mitt daglige transport middel siden passaten ikke er kjørbar for øyeblikket. Det er en access 450 supermoto carbon edition,første solgt i norge:thumb som seff har blitt moddet enda mere,senket ytterlige og breddet litt mere :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 More: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg