Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

Haha ja, du får sagt det :p Skal begynne å bestille litt deler til min og.. Må bare finne :p Altså hester har egentlig veldig lite å si.. Men i mine øyne er en VR6 mye mer verdt å ta vare på enn en sliten 2liter :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyden er noe av det heftigeste med vr6,for ikke å snakke om draget som begynner ved ca 3500rpm. er den urørt så er den noe av det mest stillegående jeg har kjørt å. det har klart sine fordeler å ulemper med alle motorer.har lyst å prøve meg på en 1,8t fra golf eller audi å med tiden.men må sanke mye info før jeg begir meg ut på noe slikt.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst og kvitte deg med inpro lyktene kjetil?(A) Fattern har henta seg en passat med inpro lykter, men de er ikke svarte inni. Og han nekter meg og kjøpe dem av han...haha.

Fikk bare prøve de på bilen sånt at jeg hadde ekstra lyst på de;) Passa bilen godt, men skulle heller hatt svart innmat da.

[-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv

[-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut

[x] 1990 Passat 1,8 stv

[x] 1986 Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst og kvitte deg med inpro lyktene kjetil?(A) Fattern har henta seg en passat med inpro lykter, men de er ikke svarte inni. Og han nekter meg og kjøpe dem av han...haha.

Fikk bare prøve de på bilen sånt at jeg hadde ekstra lyst på de;) Passa bilen godt, men skulle heller hatt svart innmat da.

jeg har faktisk vurdert å selge de ja,men har ikke helt klart å bestemme meg enda.har ikke hatt tid å rep treser grillen som de ser helt sinnsykt bak. må ta meg tid å se igjennom alt jeg har liggende å ta noen avgjørelser om hva som skal beholdes og hva som kan selges.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte avtaler med en amrikaner om euro deler mot us deler :P

men er ikke helt sikker han enda,siden frakta er en killer.

Haha :p Ja, frakt kan være noe dritt, opplevd det selv.. Men av og til er det jo verdt det..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest igjennom alle 36 sidene. Utrolig fet bil. Synes at det er flott at du legger ned så mye tid å penger i en slik "utradisjonell" bil.

Hadde en 90hk før, men det var uten servo og mye rust så den gikk på huggern.

Keep up the good work :thumb

min første av disse var å en 90hk,var sånn jeg fikk smaken på disse.bilen er langt fra ferdig,men blir det iløpet av året og da skal den vises fram i hele sin prakt.

Takker for tilbakemeldingen :bump

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider