Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

Så da grei ut den Golfen, men også ubrukelig ut :p Mye måtte du gi for den?

Mener med ubrukelig da? ;) bilen er faktisk godkjent slik den står, og den kommer fram stort sett overalt.har ingen planer om å senke den ytteligere.bare få den i bedre stand og fikse de feilene som er.

Prisen er hemmelig inntil videre,men bilen skal selges videre når jeg er fornøyd med standen på den,ser egentlig ikke vist å sitte med 2 vr6 og en heftig atv;)

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jippi...fikk bekreftelse om at 27kg med dempermatter er på vei til passaten :D nå kan det endelig begynnes på anlegget mitt :P

Såpass ja, ikke mer? x)

Golf'n: Ubrukelig da tenker jeg på anlegget og hanskerommet var det vel.. Greit nok du kan ha ting i baksetet og det er ikke mye plass i en Golf, men forrige eier kunne ha finni litt bedre plass til bruterne:p Men bra så det ut, det skal sies :p Jeg finner vel feil pga jeg er en smule misunnelig kanskje :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, ikke mer? x)

Golf'n: Ubrukelig da tenker jeg på anlegget og hanskerommet var det vel.. Greit nok du kan ha ting i baksetet og det er ikke mye plass i en Golf, men forrige eier kunne ha finni litt bedre plass til bruterne:p Men bra så det ut, det skal sies :p Jeg finner vel feil pga jeg er en smule misunnelig kanskje :p

jeg liker ikke selv at bryterne er det,men som sagt tidligere så har dette vært showbil for bilextra tidligere da han som bygde denne jobber der.anlegget skal nok oppgraderes en liten smule samt bygges om så det ser litt bedre ut.det er tross alt 4 år gammelt det som er i bilen.

trenger såpass med lydisolasjon når dørene og taket skal dempes i begge bilene,samt bagasjen.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke selv at bryterne er det,men som sagt tidligere så har dette vært showbil for bilextra tidligere da han som bygde denne jobber der.anlegget skal nok oppgraderes en liten smule samt bygges om så det ser litt bedre ut.det er tross alt 4 år gammelt det som er i bilen.

trenger såpass med lydisolasjon når dørene og taket skal dempes i begge bilene,samt bagasjen.

Ahh, da forstår jeg litt mer. Mye gav du for så mye isolasjon?

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2700ca hos installbay, ca 8m2 med dempe matter.

Ok ;) Må ha noe slikt snart jeg og :p Har jo fått tak i ny forsterker, så trenger nok litt demping.. Men blir det ikke trøbbel til vinteren a? Mener å ha lest noe om at det kan falle av om det blir for kaldt.. Men kan hende jeg husker feil :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen har nå fått ny girkasse fungerer greit,så nå har jeg endelig en bruks bil og kan slappe av å ta meg god tid med passaten.

kansje jeg er ferdig til sensommeren om alt går etter planen.

blir lite i de 2 neste ukene grunnet at jeg skal begynne på sykkel lappen:fingers:

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da var det på tide med en aldri så liten update på passat prosjektet mitt.

det har skjedd litt men ikke så mye så mye siden jeg har vært mildt sagt møkk lei av å sku bil.

bilen har endelig fått lydisolert taket,bagsjeluka og begynt på sidene bak.

det som gjenstår av isolering er dørene og innvendige hjulbuer bak.

Jeg har å fått noen deler fra statene.

bilen trengte ny bunnpanne(ganske bulka den er på motoren nå) strammeren til multireima havnet på golfen da dens gikk i stykker,så ny ble handlet inn til passaten.oljetoppa blir byttet ut med ei ny siden den nye har den rette skrifta og advarsler :p

utover det så ser det ut for at jakten min på us frontfanger endelig ser ut til å løse seg.

men nå over til litt bilder som sier mere enn ordene som er skrevet:

SDC10014.jpg

SDC10016.jpg

SDC10015.jpg

SDC10013.jpg

5d26a025.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått gjort litt mere i dag,endlig fått fyra opp beistet :p

har stått død siden jeg måtte ta multireimstrammen og sette den på golfen min da den gikk til helvete.

men bildene taler litt for seg selv:

SDC10030.jpg

SDC10027.jpg

SDC10028.jpg

Nå er alt gjort klart for rollo montering,den skulle jeg egentlig sette inn før jeg gav meg i dag.Men slik gikk det ikke da bilen ikke var levert orginalt med rollo og den jeg har er i 1000 deler :p må skaffe meg monterings anvisning så prøve igjen senere gitt.

utover det så har fått satt på den nye herlige tyske oljetoppa og tatt rusta var bak bakfangeren min.den er enda ikke lakkert siden jeg ikke rakk å få tak i meg 2komp syre grunning,men det er ikke så farlig siden den står tørt og varmt. så ut som små flekker med viste deg at det var tynt fom folie der under så det ble en liten utfrodring å sveise med det dårlige app jeg har.

SDC10029.jpg

SDC10026.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider