Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme farge som det er orginalt på bilen,satin sliber metalic.

må skje noe drastisk før jeg forandrer fargen på bilen :adolf:

Det høres jo ganske greit ut.. *Henter slegga* Neida, den fargen er faktisk ganske fin ;)

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk tenkt tanken om å gjøre noe slikt om jeg vil ta prosjektet til et helt annet nivå,men trenger kunnskap og helt nytt verksteds utstyr :p

Hva slags nivå? Ikke ødelegge den vel? :o Om du skal gjøre noe drastisk så skaff deg enda en Passat!! Denne begynner å bli perfekt i mine øyne. :) Vil bare ha den bilen her mer og mer!

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags nivå? Ikke ødelegge den vel? :o Om du skal gjøre noe drastisk så skaff deg enda en Passat!! Denne begynner å bli perfekt i mine øyne. :) Vil bare ha den bilen her mer og mer!

nivået jeg mener er det som er satt i andre miljø,mener syk finish,syke felger,og ekstreme ombygninger av intrøret og ikke minst sinnsyk motor med extrem finish.Og luft fjæring ikke minst.

Har alt begynt å fundere i planer om å bytte begge baksjermene og kanalene iløpet av 1-2 år uansett,og dette er en fin sjanse til å modifisere og bredde de før de kommer på bilen.diskret men brett :p

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kjempeflott bil du har! Stå på! Har en STV 1995 Passat som jeg skal prøve meg på! ;)

MEN! Senkesettet som du har på denne, hvor kjøpte du denne? Du har vell tilfeldigvis ikke noen linker som jeg kan kike på anngående senkesett og styling til passat? :)

Styling utvalget til b4 chassiet som du har er ikke så mye å skryte etter,men litt finnes det.Finner litt på bsbilder.no,streetdesign og ebay.de seff.

senkesettet som er på bilen nå er FK highsport,det er kjøpt hos parts and retards.finner det firmaet på finn da de selger utrolig mye senk til vag.alt fra billig til ganske dyrt.

Håper dette hjalp deg bittelitt.

updaten på dagens jobb er pusset ferdig framskjemene og bakstykket som er sveiset :P kansje jeg kommer meg ut på prøvetur med bilen i morgen!!!!!!Har ikke kjørt denne siden beg av februar :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling utvalget til b4 chassiet som du har er ikke så mye å skryte etter,men litt finnes det.Finner litt på bsbilder.no,streetdesign og ebay.de seff.

senkesettet som er på bilen nå er FK highsport,det er kjøpt hos parts and retards.finner det firmaet på finn da de selger utrolig mye senk til vag.alt fra billig til ganske dyrt.

Håper dette hjalp deg bittelitt.

Hjalp meg utrolig mye! TAKK! Få bilder av bilen så jeg får se hvordan den ser ut nå! :)

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å etterhvert som kvelden har kommet har det skjedd mere på passat fronten.

framskjermene er nok en gang pusset ned og har nå fått første laget med grunning.

4a74474b.jpg

c0a239f7.jpg

har ikke tatt bilde av ræva da den ikke er ferdig for lakk enda.men blir der å iløpet av kvelden håper jeg,siden jeg vil ut å prøve kjøre bilen min i morgen om finvære holder seg.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider