MortenNilsen1989 Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Takker,nå skal det jobbes så den blir klargjort til lakkering :Dhar nemlig skaffet meg en ganske fin avtale på hellakering av bilen :p men veien dit er jaggu lang Hva slags farge? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Hva slags farge? Samme farge som det er orginalt på bilen,satin sliber metalic. må skje noe drastisk før jeg forandrer fargen på bilen :adolf: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Samme farge som det er orginalt på bilen,satin sliber metalic.må skje noe drastisk før jeg forandrer fargen på bilen :adolf: Det høres jo ganske greit ut.. *Henter slegga* Neida, den fargen er faktisk ganske fin ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 har faktisk tenkt tanken om å gjøre noe slikt om jeg vil ta prosjektet til et helt annet nivå,men trenger kunnskap og helt nytt verksteds utstyr :p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 har faktisk tenkt tanken om å gjøre noe slikt om jeg vil ta prosjektet til et helt annet nivå,men trenger kunnskap og helt nytt verksteds utstyr :p Hva slags nivå? Ikke ødelegge den vel? :o Om du skal gjøre noe drastisk så skaff deg enda en Passat!! Denne begynner å bli perfekt i mine øyne. :) Vil bare ha den bilen her mer og mer! Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Hva slags nivå? Ikke ødelegge den vel? :o Om du skal gjøre noe drastisk så skaff deg enda en Passat!! Denne begynner å bli perfekt i mine øyne. :) Vil bare ha den bilen her mer og mer! nivået jeg mener er det som er satt i andre miljø,mener syk finish,syke felger,og ekstreme ombygninger av intrøret og ikke minst sinnsyk motor med extrem finish.Og luft fjæring ikke minst. Har alt begynt å fundere i planer om å bytte begge baksjermene og kanalene iløpet av 1-2 år uansett,og dette er en fin sjanse til å modifisere og bredde de før de kommer på bilen.diskret men brett :p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Kjempeflott bil du har! Stå på! Har en STV 1995 Passat som jeg skal prøve meg på! ;) MEN! Senkesettet som du har på denne, hvor kjøpte du denne? Du har vell tilfeldigvis ikke noen linker som jeg kan kike på anngående senkesett og styling til passat? :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Kjempeflott bil du har! Stå på! Har en STV 1995 Passat som jeg skal prøve meg på! ;) MEN! Senkesettet som du har på denne, hvor kjøpte du denne? Du har vell tilfeldigvis ikke noen linker som jeg kan kike på anngående senkesett og styling til passat? :) Styling utvalget til b4 chassiet som du har er ikke så mye å skryte etter,men litt finnes det.Finner litt på bsbilder.no,streetdesign og ebay.de seff. senkesettet som er på bilen nå er FK highsport,det er kjøpt hos parts and retards.finner det firmaet på finn da de selger utrolig mye senk til vag.alt fra billig til ganske dyrt. Håper dette hjalp deg bittelitt. updaten på dagens jobb er pusset ferdig framskjemene og bakstykket som er sveiset :P kansje jeg kommer meg ut på prøvetur med bilen i morgen!!!!!!Har ikke kjørt denne siden beg av februar :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Styling utvalget til b4 chassiet som du har er ikke så mye å skryte etter,men litt finnes det.Finner litt på bsbilder.no,streetdesign og ebay.de seff. senkesettet som er på bilen nå er FK highsport,det er kjøpt hos parts and retards.finner det firmaet på finn da de selger utrolig mye senk til vag.alt fra billig til ganske dyrt. Håper dette hjalp deg bittelitt. Hjalp meg utrolig mye! TAKK! Få bilder av bilen så jeg får se hvordan den ser ut nå! :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Å noen bilder kommer her :p det er ikke mye å skryte av av framgang på bilde,men det vises langt bedre i virkligheten.håper på test tur i morgen om jeg blir ferdig med sparklet i løpet av kvelden. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Wooop Wooop! progress :D skal så jævlig modde min grill til neste år. ser jo bare helt sykt fet ut med sleepy eyes og emblem fri :) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 hehe... det er ikke så mye framgang egentlig,men det kommer seg :D i morgen blir det kansje noen bilder fra en litt annen lokasjon :p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg får bare mer og mer lyst til å gjøre noe med min egen når jeg ser din :p Men finner ingen kjørbare delebiler som ikke er på andre sia av norge :p Bra du har litt framgang :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 å etterhvert som kvelden har kommet har det skjedd mere på passat fronten. framskjermene er nok en gang pusset ned og har nå fått første laget med grunning. har ikke tatt bilde av ræva da den ikke er ferdig for lakk enda.men blir der å iløpet av kvelden håper jeg,siden jeg vil ut å prøve kjøre bilen min i morgen om finvære holder seg. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Om du får kjørt den imorgen kanskje du skulle tatt et lite filmklipp så vi får se og høre den? ;D Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg