Passelat35i Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 heisann, tøff bil og fine felger du har kjøpt deg. Apropo den lakken på lyktene så kan du fjerne denne, kan bruke no sterk veske. ell du kan bruke fint sandpapir bløtt.. brukte i alle fall jeg før eu godkjenning på gamle passaten :) det orker jeg ikke,da jeg har orginale hella treser baklys på vei. Disse er et resultat at kjedsomhet på verkstedet:roll: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 jeg har 215.35 jeg...senking har jeg,men har det lille problemet med at fjærskålene mine er for små.kommer ikke til å ta vekk noe av det,skal heller putte på:klovn: vet ikke av skvettlapper til å ha bak?Har faktisk ikke sett bilen der før jeg...men en liten anbefaling fra meg er us parklys Men hva med ett justertbart senkesett da, koster ikke mer enn 3000-4000 tusen. Staar vell ett supersport senkesett paa den passasen jeg linka, han har skrudd helt i bunn. Som du ser er den litt lavere enn din bak http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album438/13042008315_G.jpg (se hvordan det blir uten visker og hengerfeste) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Men hva med ett justertbart senkesett da, koster ikke mer enn 3000-4000 tusen. Staar vell ett supersport senkesett paa den passasen jeg linka, han har skrudd helt i bunn. Som du ser er den litt lavere enn din bak http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album438/13042008315_G.jpg (se hvordan det blir uten visker og hengerfeste) det er jo henge feste på den da!avtagbart:uhhmmwhat?: trenger ikke justerbart når jeg har 80/80 sett og skal godkjenne det...blir lav nok med hjula,ender opp med 3-4 cm klaring på vr6/gti leppa forran.men jeg har vr6 så det er ikke så lett med senkesett til min.måtte til tyskland for å få tak i dette. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Problemet mitt med senkesettet er løst,har fått det riktige delenr nå...så til helgen er den vel kurert for høydeskrekk Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 mine nye fjærskåler er på vei,fredag blir det senk all mass...senkingen som kommer på er 80/60,burde se bra ut med ny hjula og de nye bremseskivene vil se bra ut bak de:???: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 I dag kom de nye fjærskålene mine,iløpet av dagen og natten blir bilen kurert for høydeskrekken!!!!!! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Panser pynten min kom i dag!!!! :D Jeg skjønner meg rett og slett ikke på den bh'en der.. Hva er den godt for? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Jeg skjønner meg rett og slett ikke på den bh'en der..Hva er den godt for? dens opprinelige fuksjon er steinsprut beskytelse,men nå som senkinga er kommet på er den bare prikken over i'n. bilder av det kommer senere i dag da egnet sted må finnes Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 senkinga er montert nå! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Saker! Den bilen din begynner å bli skikkelig rå. Blir fullkommen me de ny baklyktene.. vært rått me rødebaklys på den å , fått litt kontrast fra grått og svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 har lekt med tanken på røde baklys,men har vel egentlig bare blitt med tanken.men tiden vil vise hva som skjer videre med denne.er snart i mål med utseende på utsiden av denne nå. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 dritfett=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 dritfett=) takker:partyon: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 skulle ønske det kom like råe frontlykter til min modell=( utrolig nydelige lykter, digger parklysa! vurderer å fixe litt på mine, borre inn noen dioder alla det du har, og lakke litt svart rundt kanten på reflektoren...hmgrinchy Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 skulle ønske det kom like råe frontlykter til min modell=( utrolig nydelige lykter, digger parklysa! vurderer å fixe litt på mine, borre inn noen dioder alla det du har, og lakke litt svart rundt kanten på reflektoren...hmgrinchy det finnes us parklys til din da,de er utrolig stillige da.og jeg mener jeg har sett krystall frontlykter til b4 å et sted. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg