Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

golfen ligger ute til 30 000 med alt som er gjort og kjøpt inn til den etter at den kom i mitt eie.

Å faen.. Hmm da blir nok ikke jeg kjøperen :p Om jeg selger en del RC jeg har så får jeg nok kanskje noe oppi den summen, men det rekker jeg nok ikke før den blir solgt.. Pokker og :p Men fin den Golfen å da..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å faen.. Hmm da blir nok ikke jeg kjøperen :p Om jeg selger en del RC jeg har så får jeg nok kanskje noe oppi den summen, men det rekker jeg nok ikke før den blir solgt.. Pokker og :p Men fin den Golfen å da..

sånn som det ser ut så kan det hende at denne blir levert neste helg om mulig kjøper liker det han ser på lørdag.blir litt trist men jeg har egentlig ikke råd til å sitte med alle leketøyene mine registert.jaja...blir ny motor til passaten nå iallefall :D

"I NEED A TURBOOOO!!!!!!"

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn som det ser ut så kan det hende at denne blir levert neste helg om mulig kjøper liker det han ser på lørdag.blir litt trist men jeg har egentlig ikke råd til å sitte med alle leketøyene mine registert.jaja...blir ny motor til passaten nå iallefall :D

"I NEED A TURBOOOO!!!!!!"

Hvor mange har du nå? Passaten, Golfen, 4hjuling.. Noe mer?

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en polo stående som jeg å en kompis skal bygge turbo på.

på den skal vi lage alt selv,noe som blir utrolig spennede egentlig.vr6 turbo blir mest prefabrikerte deler :p

Ok ok.. Men husk prosjekt-tråd når dere skal bygge den da:-P

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...om det kommer er noe annet,kansje det blir laget en.

men mere updates kommer iallefall i passat tråden.

blir uansett spennende å prøve noe nytt.

Ok, men hvordan er Passat'n å kjøre nå da? P vi venter fortsatt på en video der den kjøres ;D

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hvordan er Passat'n å kjøre nå da? P vi venter fortsatt på en video der den kjøres ;D

den har ikke vært ute siden første video'n ble laget.men har henta porsche felger til den nå i dag.så det er ikke lenge igjen,må bare klargjøre golfen for mulig slag i uken som kommer.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Golfen er endelig solgt og jeg har fått enda en liten test tur med passaten som er filmet,men utrolig dårlig kvalitet på filmen.

Videre så har jeg bestilt meg hjulbuevalse sånn at jeg kan eksperimentere litt mere på de andre framskjermene jeg har liggende til jeg får den perfekte bredden iforhold til senk/felger og styring :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen er endelig solgt og jeg har fått enda en liten test tur med passaten som er filmet,men utrolig dårlig kvalitet på filmen.

Videre så har jeg bestilt meg hjulbuevalse sånn at jeg kan eksperimentere litt mere på de andre framskjermene jeg har liggende til jeg får den perfekte bredden iforhold til senk/felger og styring :P

Hvor mye ga du for valsa? Vurderer å kjøpe det selv.. Men er lyden bra på filmen så legg den ut.. Bilen ser man på bilder, men lyden er den jeg er mest intressert i nå :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så lett,den ligger på tlf og er ganske stor :p

har ikke fått summet meg til å kjøpt meg video kamera.

Bare legg den over på PC'n så laster du den opp på Youtube.. Er vel 1-2GB man kan legge opp nå..

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider