Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

videoen av kjøreturen er på vei ut på youtube,valsa er underveis og det samme er min strøkne us midtkonsoll fra samme mann som leverte den über fine jeg satte i golfen :p

Haha, bruker en del penger på bila dine du :p

WyhrGLzA9hU

:win:mekke:

Å satan!! Vil ikke bytte a? :driving

Jeg MÅ finne meg en VR6 med alt til :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bruker en del penger på bila dine du :p

Å satan!! Vil ikke bytte a? :driving

Jeg MÅ finne meg en VR6 med alt til :p

jeg brukt mere på denne snart enn hva det koster for en pent brukt diesel av nest nyeste årgang(siden den nye er nå kommet) :P

gleder meg til å begynne å bygge helt ny motor å,denne skal få turbo alt alt den trenger for et skikkelig og rått oppsett som er holdbart til banekjøring og vanlig vei.planene er alt klare for turbo motoren å sugemotoren.gjenstår bare å plukke den andre jeg har i fillebilter å se hva som trengs å gjøre med den før den bygges opp.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man bare hatt pengene.. Men når du er ferdig med denne burde du bruke den som showbil! Tror nok ikke det er bare jeg som kommer til å synes den er rå da.. Kanskje det vanker noen priser også :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man bare hatt pengene.. Men når du er ferdig med denne burde du bruke den som showbil! Tror nok ikke det er bare jeg som kommer til å synes den er rå da.. Kanskje det vanker noen priser også :p

trur neppe denne kommer til å bli noe showbil,det har jeg rett å slett ikke tolmodighet til.skal jeg bygge showbil av denne må jeg slå meg virkelig først:win

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur neppe denne kommer til å bli noe showbil,det har jeg rett å slett ikke tolmodighet til.skal jeg bygge showbil av denne må jeg slå meg virkelig først:win

Få adressa di sa så skal jeg gi deg et slag :p

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :p Om jeg noen gang drar dit skal jeg finne deg, slå deg i svime å ta bilen din!! Neida, men har du tenkt noe spes på hvor mye hk du vil ha med turbo?

bruker jeg orginale hjernen og beholder fordeleren så stopper det seg på ca 280hk i motor.Men for å nå det måler så trenger jeg ikke bytte noe særlig i motoren om den er i god stand.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker jeg orginale hjernen og beholder fordeleren så stopper det seg på ca 280hk i motor.Men for å nå det måler så trenger jeg ikke bytte noe særlig i motoren om den er i god stand.

Såpass ja, det er jo egentlig en god del da.. Mer enn nok for norske veier :p Fått valsa enda eller?

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sånn smått begynt på prosjekt vr6 turbo.har bare holdt på med rengjøring og demontering av deler før komp test skal takest iløpet av uka for å avgjøre om jeg må splitte blokka eller ikke før 1. turbo oppsettet bygges :P

667e5286.jpg

0c65deb3.jpg

og verksted bordet er seff gjort klart til motor demonteringa :P

770b0444.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig klyvd den kommende turbo motoren min :p fant ut av komp testinga at noe var fryktelig galt da det ikke var noe trykk på 3 av sylinderne.Heldigvis for meg så var det bare toppen rett å slett da blokka er i perfekt stand sett bort fra brent olje i toppen av forbrennings delen.derfra konklusjonen om at det er toppen som er synderen er tatt.

bilder viser ikke så mye,men litt.

da8c5a7d.jpg

72e72143.jpg

6b985681.jpg

4a49930c.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, snasen den der! Man ser kanskje ikke så fryktelig mye, men bilder er alltid kjekt. + det å vite at det går framover, i forskjell til veldig mange andre sine prosjekter *host*kremt*

Men en ting jeg tenkte på, du skal ikke ha samme farge på denne motoren som bilen da?

BMW 518i E34 1.8 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider