Passelat35i Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Haha ser et lite problem der ja :p Driver med BMW'n min etter at den spydde ut all olja i motorommet ;) Synd at jeg må bruke penger på den da jeg hadde finni en delebil til Passaten.. Å muligens hadde den blitt EU-godkj. da.. Men neida, da skal den andre bilen gå til helvete :p Typisk det med vinterbiler ;) Det er det vettu,ser jeg et snitt til å få ferdig motoren eller bilen ved hurtig salg av merca så går den :P klarer å overleve litt uten vinterbil :P får bare låne av jobben :D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 DA begynner det endelig å skje noe mere her,har handlet inn 2 pakknings sett til toppen så nå burde jeg ha nok pakninger håper jeg :P har snart 3 komplette sett samt helt nytt registersett på vei fra statene :D utover det så har jeg fått pris på drømmeinnsuget mitt,koster meg bare 29990,- :( så noen må se å kjøpe merca mi så jeg får handlet meg innsug!!!!!!!!!! eller den über værsting toppen som er eksperimentel for effektrekord i sugetrimma vr6!!!!! Dette har blitt en utrolig dyr suge motor å bygge :p og atpåtil så holder jeg på med en turbo motor! Jeg trenger flere jobber å mere fritid! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Lenge siden jeg har vært innom denne tråden nå.. Skjedd noe mer? :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 ness....venter på deler,har begynt på enda et prosjekt serru. Driver å skal bygge om atv'n min litt.Så jeg har har hatt nok å henge fingrene i for å si det slik. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Men pokker da, det har gått så lang tid å du har ikke fått gjort noe! Gi meg bilen din så den kan bli ferdig!! :p Hva slags ombygging på ATV'n driver du med? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Men pokker da, det har gått så lang tid å du har ikke fått gjort noe! Gi meg bilen din så den kan bli ferdig!! :pHva slags ombygging på ATV'n driver du med? det tar tid å finne skikkelige deler til turbo motoren min vettu,og ikke minst tjene nok penger til å legge av til delene. Og det å få tak i deler fra statene er jo verre enn vanskelig ser det ut som,bilen kommer trolig ikke på veien før den har us front og litt annet snacks.og slike deler vokser ikke på trær noe jeg ønsker. Atv,n skal det byttes aksling bak,trim hjerne trolig nytt effektanlegg og turbo innen neste sesong.(må bare få tak i enda en motor til den som kan forsterkes og trimmes) og delene til atv'n er nesten dyrere enn bilen,litt dumt å ha et så rått leketøy stående når det kosta skjorta å kjøpe det :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 :yodude:Da var det på tide med DELEUPDATE!!!!!!! :yodude: 2 topplokk paknings sett med ventil tettninger (ikke det at jeg trenger alt detta egenlig....) komp senk plate 1,5mm med register spacer. Nye strekk bolter til toppen (kun fordi dette er prøve/budget bygg) Og et pakningsett jeg kjøpte pga mls pakkning,mistenker at det er til 24v pga noen rare pakkninger som jeg ikke har en annelse hva de er til.hadde det litt travelt når jeg handlet. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hmm, trodde jeg hadde svart her rundt 3 jeg men.. Glemte vel å trykke ''Post Quick Reply'' :p Men snakka ikke du om at du kanskje hadde fått tak i US fangere osv for ei stund sia da? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 hadde vel egentlig det,men kompisen min i statene var ikke fornøyd med tilstanden på fangeren så den ble retunert til selgeren.han er langt over midels pirkete.Men tilstanden på delene jeg har fått fra han er jo nesten bedre enn jeg får fra vw forhandleren her:oohh Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 mere deler har ankommet til turbo motoren :P Komplett register sett fra ecs tuning Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 At han er pirkete er jo ingen dum ting.. Da vet du jo at du får ting som er i tipp topp stand :) Hvor langt har du kommi på turbomotoren egentlig? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 har komplett longblokk nå,overhala topp og kontrollert bunndel.den var overhalet for ikke så lenge siden og er fremdeles i god stand. Mangler bare lakk og montering med komp spaceren :p har ikke begynt å se meg etter selve turboen da jeg ikke klarer å bestemme meg for twin eller singel turbo :P vet om et twin turbo oppsett i canada som er til salgs med manifolder,turbo,div slanger og rør :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Twinturbo ser jo tøft ut.. Men kanskje starte med singel :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 samma det vel,turbo er turbo :P Neida,jeg har jo ikke planer om å kaste bort så mye penger i denne motoren da sugetrim er min lidenskap.Når det er sagt så skal jo denne selges når den er ferdig testet og innkjørt.Kansje jeg tar den på benking sånn at jeg har konkrete tall på hva jeg selger videre.da blir det ei så å si komplett plug&play pakke til passat vr6 :P Men jakten på billlige bruke deler er jaggu ikke lett,for ikke alle delene lønner det å kjøpe nytt.men det er ikke lenge til feriepenger og skatte pengene kommer nå så :P kansje jeg bare kjøper et komplett kenetic/c2 oppsett og koser meg:P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Selge motoren? Eller bilen med motor? :p For jeg trenger en ny motor til Passaten min.. Siden jeg vil ha mye mer futt og lyst til å kanskje ha det som en banebil :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg