Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, tenker sånn at man får tak i motor først, finner ut hvor mye hp/nm det er i den så får tak i ei kasse som tåler det :p

Men ja du må tjene masse penger nå å få ferdig den bilen her :p

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tenker sånn at man får tak i motor først, finner ut hvor mye hp/nm det er i den så får tak i ei kasse som tåler det :p

Men ja du må tjene masse penger nå å få ferdig den bilen her :p

Mange som syns det,men jeg bytter nok trolig jobb nå i nærmeste framtid.blir mindre i lønn men langt mere fritid.kan alltids finne meg en extra jobb om det skal stå på pengene.

Blir motoren bare stage 1 så holder det i massevis med quife,pelquin diff.

men alt ordner seg for snill barn :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hvor mye jeg legger i kassa det egentlig,bygger jeg ei med nye akslinger og 6 gir så følger den nok ikke med.men lbir det bare med diff så er sjansene store for at den kan følge med mot et lite pris tillegg ja.

og ting hadde gått så mye fortere om noen hadde bare kommet å kjøpt mercedesen min!!!!!!!!!!! da hadde jeg nok hatt både diff og litt turbodeler liggende klart.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det ble litt for mye for min del.. Driver å fikser opp BMWen nå, skal vrake Passaten å da tenkte jeg å avskilte BMWen pga pusse den opp til EU.. Å da blir 20.000 litt mye for en bil jeg skal bruke i mellomtia :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider