Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skal modifisere et par orginale innsug selv ja,men innsuget til turbomontoren kommer jeg til å kjøpe i canada.

Har alt en som stiller sin vr6 til min disp når det kommer til utprøving av innsugene.Utover det så har jeg alt fått mitt første oppdrag,sveise alukasse baki planet på en mazda 2600 :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva han skal ha oppi den vet jeg ikke,men jeg lager det han vil så lenge han skaffer meg materialet.

Men nå har jeg endelig fått 1 pakken til sveise leketøyet mitt :D

45306a0f.jpg

Sånn ser den ut før jeg skal begynne å modde den litt,de hadde bare gult igjen så denne skal det settes et personlig preg over når jeg får samlet sammen litt klistremerker å slikt.

Får å svar i morgen om når aparatet mitt kommer :D

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var endelig gassen i hus :D

8dbfc37c.jpg

Men så kom den meldingen jeg ikke ville høre,sveise app mitt blir forsinket til torsdag neste uke....De mangler panelet jeg bestilte og derfor blir det forsinket......jaja,sånn kan det gå. Blir motorbytte i en volvo v40 til helga istedet for sveising da :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at folk aldri kan ha ting på lager.. Har V40'n rasa motoren? :p Svensk kvalitet på sitt beste ^^,

Det er litt irriterende,men sånn er det med skikkelige varer som ikke er i butikk :p

Motor'n er rasa ja,register ras i 80km/t. Så det er nok ikke så mye helt igjen på innsiden av denne,men turbo'n blir iallefall min :P

finner helt sikkert en nytte for den i kommende prosjekt :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider