Passelat35i Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Da er det på tide å oppdatere denne tråden igjen. har endelig tatt meg noen dager nede på lokalet å fått sammen bilen og gjort den sånn passe klar for sommeren. den nye "brukte" girkassen ser ut til å fungere greit,noe som ikke kunne passet meg bedre :) har å fått justert den litt næremere bakken,fikset opp noen svarte hella DE lykter med en liten vri.Å endelig har jeg fått fikset eksosen som har irritert meg gjennom hele vinteren. Men nå må nesten alt vises gjennom bilder : Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2017 Da er det kansje på tide å finne fram dette prosjektet igjen. da den har vært nesten urørt de siste 4 årene......bilen skal flyttes til nytt lokale,og bygges mest mulig godkjennings vennlig så jeg endelig får brukt henne igjen. videre så jobbes det med godkjenning av ny motor/effekt ettersom jeg har 2 planer jeg har lyst å følge med denne,men plass og tid vil vise hva som skjer framover. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg