Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet

Passelat35i

Anbefalte innlegg

de lyktene kjøpte jeg på ebay.det er orginale hella treser lys,men som ikke produseres lenger så vidt jeg vet.sliter med dugg i de ja,men ettersom jeg har fått høre så er det nye på vei til meg nå.fikk spacere i dag og har fått tak i meg et 2.9 innsug fra en corrado.dette skal monteres snarest som paknigene er i hus

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er det vel bare å sjekke ebay jevnlig for meg da :P:thanks

Lykketil i jakten etter lys da!

her er bilder fra deler som ligger å venter på å bli montert på bilen.innsuget og 2*25mm spacere :fatality:

Foto273.jpg

og et av bakplata som nå er kontrolert at den er den rett sorten

Foto272.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av hvordan bilen ble med spacere....ser jeg trenger seriøst å valse eller skaffe meg gt bredding..Hva synes dere?

Foto278.jpg

Foto279.jpg

og her er et bilde av den us skiltplata montert,men det er seff et moped skilt som er lånt som er montert på den:deng

Foto280.jpg

jeg har en slik plate til sedan om det er noen som er int i det.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Coolant run-on pumpa mi har tatt kveld,fant plutselig ut at den skulle splitte seg mens jeg stod på tomgang i sta....mistet alt kjølevannet iløpet av utrolig kort tid,bare flaks at jeg kom meg hjem med doningen.prøver å finne ut om jeg kan fikse den eller om jeg må blø for ei ny pumpe.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg stoppet av politiet pga sommerhjula mine,men steike trur du ikke at de ikke trudde noe som helst på at resten av bilen min er godkjent.de ville skrive ut bøter i hytt å pine for alt de trudde var ulovlig med bilen.fikk pratet meg vekk fra nesten alle bøtene men endte da opp med pålegg om full kontroll og bot på 2000 for tonede framvinduer.bare fordi jeg konfronterte politibetjenten med bilder jeg hadde tatt av de mens de ikke opprettholdt trafikk reglene,og spesiellt den fine med mobil tlf mens du kjører.nå ender jeg mest sannsynlig opp med en svarte listet bil her.makan til maktsjuk idiot har jeg ikke møtt før,men jeg håper jeg aldri ser han igjen.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge BT så finnes det et smutthul i loven som gjør at de kan bruke tlf lovlig mens de kjører uniformert bil.men nå må jeg prøve å skaffe meg nytt senkesett da mitt ikke har sjans å bli godtatt siden ene demperen min er pungtert og de er seff kjøpt på ebay.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

vogna ble godkjent i dag uten en eneste annmerkning!!!!!!! alt er i vognkortet og fikk beskjed om å ha meg hjem å sette på th-line'sa når kontrollen var ferdig...de likte felgene mine;D men de var ikke på bilen da jeg hadde den inne etter deres ønske;D kjekt med litt godhet i hverdagen.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider