Exposito Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 har du bilder av anlegget?:D Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 har du bilder av anlegget?:D ligget bare et av subbene jeg har nå på side 3.har ikke orket å begynne på bygginga av det sikkelige anlegget enda Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 da var det på tide med en liten update her inne. endelig fått gjort noe mere med bilen nå,ventet i over 1 mnd på toppdekselpakningen som nå endelig er kommet.har å satt på 2,9 innsuget og tatt en generell service på motoren.og ble forundret over forkjellen på innsuget,men mistet mye av sugelyden.Gassresponsen er blitt helt syk til å være en kun lettere modifisert vr6. Her er litt bilder: Her ser dere forkjellen på 2,8 og 2,9 innsuget.trudde ikke det var så stor. men som det som oftes skjer med lettere trim er jo at en vil ha mere,og det samme gjelder for meg.hvis dere vet av en vr6 topp så er det bare å si ifra.Eller noe annet snacks:P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 nå har jeg endelig fått begynt på litt av anlegget som skal finne veien inn i denne bilen.har ikke vært så aktiv med den siden jeg nå har 2 stk passat vr6 og en polo steilheck å henge fingrene mine i.bildene av min lille dør mod kommer så fort jeg får tatt et brukelig bilde. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Nå har det endelig skjedd litt mere,bilde av dørene har jeg ikke somlet meg til å tatt enda.Men nå er nytt justerbart senkesett i hus,platet til å dekke hullet til bakviskeren i hus.Deler som er ventet er topp lagrene til alle demperene og nye motorfester.Ellers så er det bytting av mange komponenter i forstilling som står for tur.Polyforinger skal inn sammen med det nye senkesettet og lager.Bare jeg får en anledning til å gjære det.Lover å legge ut bilder så for jeg kommer igang med bilen igjen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 der var bilen min jo :D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlekkLeif Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Utrolig rå den bilen din er blitt!! Sikler selv både på de samme baklyktene og frontlyktene du har ;D Har selv en passat ser du som er helt svart, og da tror jeg det bil bli rått med både svarte frontlykter og baklykter =) Lykke til videre med prosjektet ditt! Siter [-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv [-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut [x] 1990 Passat 1,8 stv [x] 1986 Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 tusen takk Driver å funderer litt på hva jeg skal gjøre videre med bilen nå,noen som har noen ideer? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eltopee Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 rått prosjekt , fint resultat :) herlig bil ! hva mener du med at du ikke vet hva du skal gjøre med den videre, mener du utsene messig eller motor? :) Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eltopee Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 putt turbo i den :) Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 tusen takk Driver å funderer litt på hva jeg skal gjøre videre med bilen nå,noen som har noen ideer? fjerne det svarte du har på panseret..hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Senke mer Fjerne takrails Cleane frontfanger Tror det kunne blitt bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 har nye planer for bilen må,har nytt justerbart senkesett liggende.skal skaffe meg japansk/us frontfanger og se om jeg får godkjent den med us bakdelen som jeg har liggende.den skal mest trolig inn å valses skikkelig nå i helga.panser bh'n kommer til å bli værende:P motormessig så blir det mest trolig en 2,9 eller stroke opp en av 2,8 maksinene mine til 3 eller 3,2 :D noe annet har jeg ikke tenkt på enda... Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg