Passat_VR6GT Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Skammelig mye ubenyttet plass bak motoren! Hva skal du med så stort volum når du heller kan presse mer inn i det eksisterende? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Skammelig mye ubenyttet plass bak motoren! Hva skal du med så stort volum når du heller kan presse mer inn i det eksisterende? :-) kansje fordi de vil ikke kunne se hva jeg har gjort ved kontroll å slikt...blir mindre pes i teknisk siden bilen min aldri blir vinket forbi en teknisk kontroll :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 på tide med en liten update her nå. Venter i disse dager på nye demperlager fra tyskland og en annen liten godbit fra usa til bilen.til våren og sommeren skal det gjøres en del jobb i motor rommet på bilen,hva forteller jeg ikke enda.vet noen av hvor jeg kan få tak i t4 luftinntak til skjemen min? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 her har det nå skjedd litt.fått senket den skikkelig,fått tak i enda et sett felger til sommeren.TT Parabol felger samt nye dekk til de og th-line's felga mine.venter i disse dager på skinn intriør som er kjøpt.Har å mottatt lettvekts alu svinghjul:P Bilder sier alt. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 tja kan ikke måle seg med Th men er ikke så dumme de audi felgene :) mindre dekkprofil på de kanskje ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 parabolene får 205.40,mens på Th-Line's felgene går jeg opp til 215.40 for å få litt mere komfort på langturene Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Skinn intrøret er kommet i hus å er i påvente av av en liten behandling. MEN så har bilen min blitt påkjørt av brøytebilen i dag,den greide å måke inn i hørebakskjerm og hele hjulbuen samt knuse lista der.Skikkelig fin melding å våkne til.Så nå blir det skademelding og se hvor mye det vil koste meg å reparere skaden.utrolig kjipt dette her altså,men det setter iallefall fart på planene om å bygge om bakskjermene mine ytterligere:p Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Skinn intrøret er kommet i hus å er i påvente av av en liten behandling.MEN så har bilen min blitt påkjørt av brøytebilen i dag,den greide å måke inn i hørebakskjerm og hele hjulbuen samt knuse lista der.Skikkelig fin melding å våkne til.Så nå blir det skademelding og se hvor mye det vil koste meg å reparere skaden.utrolig kjipt dette her altså,men det setter iallefall fart på planene om å bygge om bakskjermene mine ytterligere:p Har du bilde av skaden eller? :p Ellers kjempefin bil!!! Har 90 STV selv.. Dog ikke VR6 :/ Men har du dem kjempesota baklykta enda? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Har du bilde av skaden eller? :p Ellers kjempefin bil!!! Har 90 STV selv.. Dog ikke VR6 :/ Men har du dem kjempesota baklykta enda? dem som er grå lakket i tillegg du mener?bilder av skaden har jeg,samt enda en liten ting jeg har gjort med bilen mens jeg venter på skade rep:happyhappy: Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Disse mener jeg, ikke dem grå.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Disse mener jeg, ikke dem grå.. disse trur jeg at jeg har:P må nesten sjekke at jeg har... hvor mye av den bakdelen vil du ha da? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 disse trur jeg at jeg har:P må nesten sjekke at jeg har... hvor mye av den bakdelen vil du ha da? Alle 4 baklyktdelene :p Har jo svart bil så :p Driter i om dem ikke er helt lovlige :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Alle 4 baklyktdelene :p Har jo svart bil så :p Driter i om dem ikke er helt lovlige :p Har jeg de så kan du få de,mot at du betaler frakt da:P Lurer litt på om jeg kastet de serru.. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Har jeg de så kan du få de,mot at du betaler frakt da:P Lurer litt på om jeg kastet de serru.. Det hadde vært topp ;) Ja,betaler frakt ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Det hadde vært topp ;) Ja,betaler frakt ;) skal sjekke om jeg finner de når jeg stikker på verkstedet senere i dag.gir deg tilbake melding i kveld. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg