Gå til innhold

kjøpe meg ny bil, Audi A3 eller Golf IV?

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

jeg ville nok godt for den sorte til 80k siden den har gått mindre er nyere, og hvis det som eieren skriver stemmer er det dokumentasjon på service hos merkeverksted og at reg reima er byttet.

har ikke vært borti noen store feil på disse bilene selv om de har passert 200000km. Det ser ut som om det gull fargede kan ha blitt en del langkjørt da det er liten slitasje på støtte puten i sjåførsete. å at eiern har vært ganske nøye med den. hvis han kan dokumentere servicer og at regreim er byttet på denne så behøver ikke dette være noe dårlig kjøp, men det er større sjangse for at noe vil gå i stykker på denne i forhold til den sorte.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville nok godt for den sorte til 80k siden den har gått mindre er nyere, og hvis det som eieren skriver stemmer er det dokumentasjon på service hos merkeverksted og at reg reima er byttet.

har ikke vært borti noen store feil på disse bilene selv om de har passert 200000km. Det ser ut som om det gull fargede kan ha blitt en del langkjørt da det er liten slitasje på støtte puten i sjåførsete. å at eiern har vært ganske nøye med den. hvis han kan dokumentere servicer og at regreim er byttet på denne så behøver ikke dette være noe dårlig kjøp, men det er større sjangse for at noe vil gå i stykker på denne i forhold til den sorte.

Er nok enig der. Eneste er at den koster en del mer, og siden jeg er lærling så er ikke lønna helt topp for øyeblikket. Men hadde jeg fått den for 70-72k så hadde jeg kjøpt den på flekken. Snakket med eieren igår, og det fulgte med servicehefte på bilen samt at det var null rust på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men så gi han med den sorte et bud på 75000.- take it or leave it.

han får nok 80k for den, men kan hende han vil bli fort kvitt den å går med på 75k ;)

Ja, lurt litt på det.. Men fant nettopp en strøken Bora på Finn.no

Ringte selgern, og han kunne bli med på 75k. Bilen hadde null rust, strøken inni, samt div styling og nye 19'' felger. km stand er på 126 000km og servicehefte følger med. Hva tror dere om denne?

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var tøff! jeg har ikke vært så mye borti bora egentlig så der tror jeg elisabeth kan gi deg fler hint og vink om hvordan denne bilen er. prisen syntes jeg ikke var så ille heller.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var tøff! jeg har ikke vært så mye borti bora egentlig så der tror jeg elisabeth kan gi deg fler hint og vink om hvordan denne bilen er. prisen syntes jeg ikke var så ille heller.

Ja, jeg syns den var fin selv :) nei, var ikke så ille pris heller. Snakket med eieren, og jeg får den for 75k. Så jeg skal dra å ta en titt på den ihelga, og se hvordan den ser ut. hehe, ja kanskje Elisabeth har noen hint til hva jeg skal se etter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider