Tord Ivel Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ja, sikkert derfor det vælva inn fine damer for to helger siden... men så ser jeg at du er av typen som kjører e30 da,styggeste og mest tæla BWMn som er lagd. så det sier litt om hvor langt du går for å drite deg ut, jeg har 745iA og da er det en annen lyd i fløyta vettu;) si meg en ting, du er ikke av typen med oppbretta bukse, hårbånd og brunkrem også? SKINKERIDDERE. grunnen til at det "vælva" inn damer(les 14år gamle sminkedukker) var vel pga gratis røyk og sprit:win visst du må ha fet bmw for å få dame så er jeg glad jeg ikke er deg lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ja, sikkert derfor det vælva inn fine damer for to helger siden... men så ser jeg at du er av typen som kjører e30 da,styggeste og mest tæla BWMn som er lagd. så det sier litt om hvor langt du går for å drite deg ut, jeg har 745iA og da er det en annen lyd i fløyta vettu;) si meg en ting, du er ikke av typen med oppbretta bukse, hårbånd og brunkrem også? SKINKERIDDERE. Er nok ingen bærums soss/jente nei, sånne folk er det værste jeg vet for å si det mildt. E30 er vel noe av det tøffeste det europeiske bil markedet har hatt å by på noen gang. Skjønner ikke hvorfor du er så stor i munnen når du sjøl kjører en merce 300td, makan til slæskete og dau bil er det vel ikke mulig å få tak i! Nærmere tre snekke opplevelse i en bil får du vel ikke tak i! Både når det kommer til motor lyden og gynginga! Vælva inn fine damer? Hadde mor di tupperware igjen? - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 edit: _buzz_ har et stort poeng ja :knock: blir dessverre litt rivi med når finnes idioter som skal hakke ned på andre bilmerker. MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 grunnen til og være på vwaudi cluben sitt forum, fremfor dette, ar akkuratt bevist med denne tråden! totalt avsporing!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Er nok ingen bærums soss/jente nei, sånne folk er det værste jeg vet for å si det mildt. E30 er vel noe av det tøffeste det europeiske bil markedet har hatt å by på noen gang. Skjønner ikke hvorfor du er så stor i munnen når du sjøl kjører en merce 300td, makan til slæskete og dau bil er det vel ikke mulig å få tak i! Nærmere tre snekke opplevelse i en bil får du vel ikke tak i! Både når det kommer til motor lyden og gynginga! Vælva inn fine damer? Hadde mor di tupperware igjen? var ikke BMW vi snakka om, sa bare at skal det væra BMW kan det ikke væra mindre enn 5-serie og oppover, ikkeno liten skinkeridder-bil. Har du ikkeno anna enn e30 å bruke penga på, så haru synki lavt! E30 sku vært forbudt. skal love deg her og nå at min er stivere enn din! E30 325i er triste greier, ikke er det svartrøyk, diesel eller stasjonsvogn, men ofte så er det jo store TAPERE som kjører dem også da.. Så jeg skal ta forbehold til deg. E30 er sliten tysk riskoker, bare skinkeriddere og folk som likar å ruse bilen foran 14-jentene, det har jeg vokst i fra, prøv heller Volvo 240, ingen bedre bil å sladde med enn 240. Det er sladdebilen sin det..ja, GLAD i mamma jeg:angelsmili: Nei takk gud for at jeg ikke taper i en e30, kvaliteten er dårligere enn krympeplastet til rune rudberg. nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 var ikke BMW vi snakka om, sa bare at skal det væra BMW kan det ikke væra mindre enn 5-serie og oppover, ikkeno liten skinkeridder-bil. Har du ikkeno anna enn e30 å bruke penga på, så haru synki lavt! E30 sku vært forbudt. skal love deg her og nå at min er stivere enn din! E30 325i er triste greier, ikke er det svartrøyk, diesel eller stasjonsvogn, men ofte så er det jo store TAPERE som kjører dem også da.. Så jeg skal ta forbehold til deg. E30 er sliten tysk riskoker, bare skinkeriddere og folk som likar å ruse bilen foran 14-jentene, det har jeg vokst i fra, prøv heller Volvo 240, ingen bedre bil å sladde med enn 240. Det er sladdebilen sin det..ja, GLAD i mamma jeg:angelsmili: Nei takk gud for at jeg ikke taper i en e30, kvaliteten er dårligere enn krympeplastet til rune rudberg. Du må vel være den eneste i hele verden som mener at e30 er en sliten riskoker. Mange e30er som er ned herja ungdoms biler ja, er spesielt mange jalla bygg i trondheim har jeg lagt merke til. Men med etter montert turbo går det greit, og det går greit å etter montere turbo på e30 over en helg. Bare gå bort til vinduet ut mot gårdsplassen din, kan du si med hånda på hjertet at det er en vakker bil?Jeg irriterer meg hver gang en merce av typen din kommer i motgåendes kjøre felt, med vanlige nær lys, det ser jo ut som dere har på fullt lysene. - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 var ikke BMW vi snakka om, sa bare at skal det væra BMW kan det ikke væra mindre enn 5-serie og oppover, ikkeno liten skinkeridder-bil. Har du ikkeno anna enn e30 å bruke penga på, så haru synki lavt! E30 sku vært forbudt. skal love deg her og nå at min er stivere enn din! E30 325i er triste greier, ikke er det svartrøyk, diesel eller stasjonsvogn, men ofte så er det jo store TAPERE som kjører dem også da.. Så jeg skal ta forbehold til deg. E30 er sliten tysk riskoker, bare skinkeriddere og folk som likar å ruse bilen foran 14-jentene, det har jeg vokst i fra, prøv heller Volvo 240, ingen bedre bil å sladde med enn 240. Det er sladdebilen sin det..ja, GLAD i mamma jeg:angelsmili: Nei takk gud for at jeg ikke taper i en e30, kvaliteten er dårligere enn krympeplastet til rune rudberg. Denne E30'n er da ingen sliten tysk riskoker (TYSK(?) RIS(?) Forvirra?) Men en LITEN tysk TRYKK-koker. Er ikke mye som er penere enn en strøken E30 M-tech2 med 60/40 og noen gode breie kantfelger. (Ja, jeg er E36-mann men E30 er ikke langt unna toppen) Liker også MB (Spess w124 med 94-optikk senk og godfelger:D) Også til slutt for å unnskylde avsporingen så er et medlemskap i Audivw-club praktisk for en som kjører VAG av samme grunn som at bimmers.no er praktisk for meg. Folk der har peiling på de aktuelle bilene:D 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Da var jeg registrert. :) Gratulerer:) Velkommen til en ny og bedre hverdag, hehe... A.J. - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Syntes egentlig denne tråden oppsumerer store deler av forumet, en person spør et ordentlig spørsmål og etter 2 dårlige svar får man 3-4 bra og etter det blir tråden tatt opp av drittslenging og synsing og troing.. Egentlig helt latterlig.. Just my 2 cent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg har meldt meg inn nå og..Etter å ha sett litt på forumet, irriterte meg bla.a at jeg ikke fikk sett endel av bildene, pluss prosjekt forumet når jeg ikke var medlem, men får selvfølgelig gjort det nå, så jeg er fornøyd hittils ihvertfall=) - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg har meldt meg inn nå og..Etter å ha sett litt på forumet, irriterte meg bla.a at jeg ikke fikk sett endel av bildene, pluss prosjekt forumet når jeg ikke var medlem, men får selvfølgelig gjort det nå, så jeg er fornøyd hittils ihvertfall=) Velkommen;) A.J. - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Meldte megg inn på fredag, etter nok et forsøk på Audi. Må si meg noe misfornøyd med kundeservice angående betaling, men rabattene er minst like gode som hos BMWCCN. http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 skal love deg her og nå at min er stivere enn din! Og min pappa er sterkere enn din.. Du oppsummerer vel egentlig Bilforumet i et nøtteskall. Tullinger som alltid skal ødelegge for andre og rakke ned på andres merker. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 gutter som ikke liker kvinner kjører bil med fire ringer:titties: Og menn uten hjerne kjører bil med stjerne :doh Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Og menn uten hjerne kjører bil med stjerne :doh bytt ut uten med med, så er vi enige;):driving nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg