ElCamino Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Ej er da berre seksten og og er vel da av den yngre garde. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Kunne trengt en liten oppstilling av Amcars her i Halden. Har vært mye morsommere å vært flere som stiller seg opp ved siden av rånejengen og røyklegger dem. :) Er 3 biler som kjøres mye her i halden, 1 Pontiac GTO, 1 Buick GS og min Trans AM. Buicken har allerede kapitulert og tatt fast oppstilling med rånejengen. :( . Jeg har personlig tatt ny fart nå og skaffer meg Amcar vinter bil også. Peugoten går ut og inn kommer Monte Carlo. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg