Gå til innhold

Chrome lakk..?

Ranger emnet

Bipolar

Anbefalte innlegg

Hey!

Noen som kjenner til Chrome lakk?

Syntes biler i vanlig chrome farge er harry, men åssen er det med sort chrome? Vil bilen fremdeles "blinge" som med vanlig sølv farga chrome?

Eller er det bare at sort fargen skinner som den var polert i 3år?

Noen annen lakk idè for at bilen skal få en litt mer spesiell type lakk, og at den skinner noe sinnsykt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjører FD3S så ville jeg heller kjørt på med en candy farge... Legg gjerne 3 lag klarlakk, mellomslip og tre lag til... Så vannsliper du og polerer opp, da blir det blankt og strøkent!! Vet ikke hva politi o.l. sier om kromlakk på en hel bil;)

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy lakkering koster penger for å si det sånn. Hvis du ikke har noen kontakter eller får en bra pris, så havner det nok fort på 40.000,- eller mer... Du burde forhøre deg litt rundt, kanskje du er heldig å får litt sponsing... Full pris på den lakkeringen jeg hadde på min RX7 var vel rundt 65.000,-

Litt info om gamle bilen min her:

Mazda Owners Group Norway • Se emne - Mitt RX7 prosjekt...

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy lakkering koster penger for å si det sånn. Hvis du ikke har noen kontakter eller får en bra pris, så havner det nok fort på 40.000,- eller mer... Du burde forhøre deg litt rundt, kanskje du er heldig å får litt sponsing... Full pris på den lakkeringen jeg hadde på min RX7 var vel rundt 65.000,-

Litt info om gamle bilen min her:

Mazda Owners Group Norway • Se emne - Mitt RX7 prosjekt...

A.J.

Ja, tokk kontakt med en billakkerer på dette forumet, husker ikke direkte hva han heter nå. Men han også sa det ville havne på alt fra 40.000 og oppover.

Men en god kamerat av meg er billakkerer, så jeg regner med jeg vil få dette relativt billig.

Kult du har gjort det med bilen din. Den ble utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider