larrylu Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg har en BMW 520i som jeg har nettopp satt i bilen. motor går som en klokke. på tomgang. og går kjempe pent. men når man kjører den så er det veldig daggg på gassen kan holde gasspeden inne før den regagrer.. ikke så veldig bra respons ifra motoren.. jeg har en temp giver som tuller litt med meg. den viser at bilen er varm når bilen er kladt.. osv. vet ikke om det kan være at bilen ikke vil gå på fult. før temp giver oppfører seg rriktig? noen som har hvert borti dette før? trenger tips. den gå på 1000 på tomgang.. å går kjempe pent.. så er veldig usikker på som kan gjøre at det er daff.. de jeg kjøpte motor av de hadde tatt komp test.. husker ikke hva resustat var men det var veldig bra.. så trenger noen tips ifra dere? om ting jeg kan pørve.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Motorhjernen bruker egen føler, ikke samme som temp instrumentet. Hvis den går saktere & saktere så kan det kansje være tett katalysator.. Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 BMW forum: http://www.bimmers.no Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrylu Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 er lite hjelp og få der.. prøvd der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Falskluft? Med tanke på at motoren beveger seg en god del under kjøring, slik at viss det er en lekasje kommer den kun under kjøring? Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Original 520 er ganske dau da.. Skikkelig kjip respons på lave turtall. Du har prøvd annen tilsvarende bil siden du syns din er slapp? Kan nevne at min ble frakjørt av E46 316 stasjonsvogn når den var original :P Har du noen mulighet til å sjekke bensintrykk? Kan være noe så enkelt som bensinfilter (eller pumpe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrylu Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 åssen måler jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 kan ogsæ være tett katalysator som gir motstand.. Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg