Gå til innhold

motor problem.feil kam?

Ranger emnet

volvo-peer

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Garantert kammen som er feil på reima.. 100% sikker på at reima er rett, og alle hjulene er på merkene?

Hadde igrunn en slik feil på min gamle b230a.. Der var det en annen kam enn A, så jeg tenkte jeg skulle bytte, for bilen gikk som ett dass, smalt i potta, ettertente hele tiden, ville ikke ha turtall ellernoe, så da jeg hadde fått av toppdekslet, så jeg at kammen var knekt. Var de 2 bakerste ventilene som ikke hang med.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er rimelig fornøyd med bilen hans ;D har gjort en del med den etter han kjøpte den av deg.

er montert poly foringer i mye av bakstillinga og montert truetrac og vi knuste forstillinga så den er også byttet ;)

nå driver vi med montering av nybygd turbomotor :)

for den nok til og gå imorgen håper vi på :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan...

er vell egentlig fornøyd.betalte jo ikke alverden for den.ny motor hadde jeg planer om uansett.det er gjort en del med den ja.eu godkjent og godkjent motor+senke sett.ny motor står i nå.dempere er bytta.pluss en del andre småting.

bilen er ikke så pen i lakken at det gjør noe.men jeg går på bilskade og lakk på skolen.så bilen blir ny lakka til sommern.

også blir det litt mer futt i den snart.har 531 topp ligganes og snart 2 dobble 45mm delorto.da mangler bare større turbo så er det vell rundt 250hk.stikker å skrur reg reim nå.så er det bare å krysse fingra.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan...

er vell egentlig fornøyd.betalte jo ikke alverden for den.ny motor hadde jeg planer om uansett.det er gjort en del med den ja.eu godkjent og godkjent motor+senke sett.ny motor står i nå.dempere er bytta.pluss en del andre småting.

bilen er ikke så pen i lakken at det gjør noe.men jeg går på bilskade og lakk på skolen.så bilen blir ny lakka til sommern.

også blir det litt mer futt i den snart.har 531 topp ligganes og snart 2 dobble 45mm delorto.da mangler bare større turbo så er det vell rundt 250hk.stikker å skrur reg reim nå.så er det bare å krysse fingra.hehe

ok, men det er bra:). bilen var sinnsykt bra for rust som jeg husker. og det er det faktisk verd og betale for..

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider