Gå til innhold

motor problem.feil kam?

Ranger emnet


volvo-peer

Anbefalte innlegg

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei,nei... da er det vel bare og pelle det opp igjen ga:P kjip men sånn er det:P

men hvis det er så lav komp. hvorfor ikke prøve,''

sikker på at plugg ledniger er riktig?

1-3-4-2???

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk blir nok bra bare vi for den ferdig skal du se ;)

 

bilen er jo kjempe fin den ;)

 

har vært med og bygget om så og si alt på den så ja :)

 

er ikke noe riper i blokken nå er at den har gått på startern i mange minutter da.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med stempel ringer er ikke noe prob.antaglig vis er det sånn at den slepper igjenom litt komp.og det er ikke noen grund til at den ikke går.det er jo litt komp igjen.også hadde den jo starta på 3 syl også.bytta ikke pakning denna gangen siden jag må opp med bunn delen og rette på noen ringer.vil bare vite at den starter før jeg åpner den igjen.når jeg tok ut den motorn som sto der når jeg kjøpte den sattt jeg inn en b230a som jeg flytta over gassern og turbon.på den motorn ble det stående T-kam.og det ville jeg jo ikke.så jeg satt over en A-kam.men da hadde jeg samme prob.smalt som faen i potta.akkurat som nå.den gangen satt på t-kam igjen og den gikk fint.så i morgen tidlig bytter jeg fra A til T-kam.fungerer ikke det så veit jeg ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker rett og slett som at A-kam ikke passer noe godt til det oppsette som jeg har(b230at)

veit ikke om noen andre har hatt samme problem?

med 530 toppen smalt det liksom opp fra toppen også.(som om det kom trykk opp igjennom toppen) men det gjør det ikke med 531 toppen.

når den gamle motorn sto i og jeg bytta til A-kam så var motorn akkurat som nå.derfor tror jeg rett og slett at det hjelper å bytte til T-kam

 

om vi hjelper hverandre så blir alt bra ja.stor takk til Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker ut som om den kammen passer dårlig til ditt oppsett ja Peer.

 

smalt ikke direkte i toppen men kom en plystre lyd akkurat som at den sendte trykket rett i toppen.

 

vi skal få den til og gå som den skal bare tiden vi er usikker på :)

 

skal jeg komme i morgen?

 

håper det ikke blir så alt for mye jobb imorgen ;)

 

hadde vært fint og fått sveiset det lille på min evnt sparkle igjen imens.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår