williboy Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hei, noen som vet hva dette kan være?? når jeg rygger kommer det en rar drivknuteaktig lyd... har skjekka både drivknutene å alt det der.. noen som har opplevd lignende??? det er kunn i revers.. .. og påvirker ikke noe med framdrift.. er ikke synkro...! hva kan dette være?? hjelp:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hadde det på min golf. var noe med dreva i girkassa!. men var ikke farlig :) så mer har ikke jeg sett på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 okay:) ja tenkte det kunne være noe sånt:) jaja:) nei får vell bare kjøre til det smeller.. rygger nå ikke så lang i slengen såe:) hehe Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg