Respons Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hei, Jeg lurer på om noen kjenner til dette EFI Euro 1 datasprutet. Hvor kan man kjøpe dette i norge. Er det noen som har kjøpt dette i utlandet i såfall hvor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Etter litt googling fant jeg denne. Den er fra UK, men jeg tviler på at det er noen norske forhandlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Skinne bros racing brukte disse spruta.. har jo dessverre lagt ned butikken for et par å tebaks.. men går ann å ringe tor øyvind skinne.. han skaffer deg kanskje det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Både Skinne og Jenspeed har holdt på med dette sprutet,Jenspeed la vell bort EFI og brukte Pectel istedet. Tror også at Euro-96 på dette forumet har kjenneskap sprutet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg