vectra98 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 handbrekket midt fryser med engang det nærmer seg kuldegrader..:angry: kan jo ikke bruke det om vinteren. Er det noen andre som vet hva som må gjøres for at det ikke fryser?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Du bør bytte vaierne under bilen, da de trolig har noe vann i seg som fryser. Hvis du kjøpre nye vaiere, bør du prøve å fylle de med olje, eventuellt olje godt inn vaierendene, slik at det ikke kommer fukt inn i selve vaieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 samme problemet med min.. helt sykt hvor fort den fryser fast Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royas Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hos meg også... Utruli irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 mhm.. måtte bruke det i går, fordi den sto ikke på girene. gikk greit å rygge, men da jeg skulle kjøre fram bynte jeg bare å spinne.. men kom meg avgårde etterhvert.. Skal bestille nye wirer og bytte dem så fort jeg gidder:-P Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det kan også være at du må rense kaliprene bak. Hadde en astra fra samme tidsperiode før, og den kunne heller ikke brukes brekk på om vinteren. Sto fast lille julaften et år, 40mil hjemmefra etter å ha overnattet hos slekt, og kom ikke av flekken. Måtte pakke inn understellet i presenning, og sette på en varmeovn slik at dritten tinte. Så virka alt som normalt. Ifølge naf-mannen som hjalp meg, så var det noe med dårlig lufting, og at bremsestøv ble liggende istedet for å blåse bort under kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 hmm.. det der må jeg finne mer ut av. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra1996 Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Noen som vet hvordan man bytter håndbrekkwire på Vectra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg