monte Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Har kjøpt meg en 9-3 cab, og må bytte dempere på den. Lurer derfor på å senke den.. Er d noen med erfaringer med dette på disse bilene, og hvor får jeg evt tak i komplett sett med dempere og fjærer?! hvor får jeg kjøpt hvite sideblinkers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Saab Parts, Accessories & Saab Performance Tuning, Worldwide Shipping. - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"tina"-65 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 monte skrev: Har kjøpt meg en 9-3 cab, og må bytte dempere på den.Lurer derfor på å senke den.. Er d noen med erfaringer med dette på disse bilene, og hvor får jeg evt tak i komplett sett med dempere og fjærer?! hvor får jeg kjøpt hvite sideblinkers? Du trenger ikke lenger en til Norge da... SPEEDPARTS NORWAY feks. Eller så er det mange i Svergie som kun driver med saab... google "saab performance" så finner du nok litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg