Silven Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hallosann! Dette er min lupo! Og tenkte jeg skulle skrive litt om mine planer med denne bilen:D - Fjerne lister - Done! - Fikse interiøret, pga sygge flekker. - ny girkule er på plass, med blått lys:D - Nye pedaler - audi TT - Senkesett - kommer på til våren - BBS felger - skal kanskje selges - Ronal Bear felger:D - Nye "fangere" - vet ikke helt åssen ennå:) - Anlegg, med dvd spiller er på plass:) - Bh - har luppa fått:) - Vurderer mørkelykter, mørke blinklys og GTi baklykter Kom gjerne med innspill og kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 kult å se en lupo til som blir freshet opp:) kom med noen bilder også:) si ifra hvis du trenger noen deler! Har en clean frontfanger osv osv;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Må slenge ut noen bilder :) Og senk er jo must! Ingenting å lure på ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Yes;) skal skal legge ut noen bilder;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Fotoshop av lupoen min:D sånn håper jeg den kan bli når jeg er ferdig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Fotoshop av lupoen min:D sånn håper jeg den kan bli når jeg er ferdig:D Kult det, digger de felgene! Skal ikke ha emblemfri grill da? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Kult det, digger de felgene!Skal ikke ha emblemfri grill da? Vet ikke helt ennå, men skal allefall ha svart emblem, om jeg ikke skal ha uten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Lurer også på om jeg vil ha disse felgene:S Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Personlig ville jeg nok holdt meg borte fra mørke felger på blå bil, men det er kun min mening. Felgene er virkelig fine, men synes ikke de passer 100% på blå bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Her er det et bilde av bilen med nye felger og ny polert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 ble bra dette da :) kanskje litt senkiss nå så blir det bettre =) Kanskje vi skal prøve de 8x13" jeg har og se om de passer? :p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Dette er lupoen, og bilen til sn0mann:) Dette er bilde av anlegget, kanskje litt kjedelig i utseende, men spiller noe vanvittig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silven Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Lupoen har vært syk nå en liten periode. Register kjeden gikk til helvette, og den måtte byttes. På vw verkstedet i Ski mente de at det ikke kunne fikses, og at jeg måtte bytte motor. Så jeg ringte til hamax i Hønefoss, og de mente at det var ganske enkelt å bytte. Så min far og en kamerat av han fikk noen tegninger av hvor register kjden lå, og det var bare å skru av noen plast deler for å komme til den. Selve byttingen av en liten prosess og tok 4 timer. Så må går lupoen som bare det, og har 50 ville ponnier, i steden for 25:-P MEN nå er begge hjullagrene foran gående, og jeg må ha et nytt batteri. ARG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ganske amatørmessig å mene at det ikke kan byttes men.. Godt motoren er frisk iallefall :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Her er det noen nye bilder av luppe kassa:D Det første bilde er fra vw treffet på valdres, og det andre er tatt i hønefoss:D Bamsefelger er på, og max senk;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg