ascona13n Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Var heldig å fikk taki en omtrent rustfri ascona for ett år siden, til en veldig rimelig pris. Den hadde kun gått 81 000 km. Originalt en 1.3n, men har skaffet meg en 20seh motor for å begynne med, blir mer en mal for framtidige oppgraderinger. sånn så den ut når jeg hentet den, Etter litt polering og andre felger som jeg hadde liggende. Var å prøvde noen brock felger, men syntes de ble litt voldsomme:p noe jeg angrer på at jeg ikke kjøpte. hadde sett endel bedre ut etter jeg hadde fått på senkesettet. Motoren er på vei ut. Skal være blankt, dette er før ombygging av varmeapperat osv. Der henger nymotorn, skal pplukke ned en del å rengjøre å lakkere før det detter oppi. Sveisa om ei bunnpanne fra opel vectra, får håpe den passer da, slo seg litt etter sveising men fikk retta opp dt. Sånn ser den altså ut med nye felger og 40mm senk. Blir ny eksos og diverse, årna meg flens fra luftmengdemåler så jeg får på kn filter osv. Vis noen vet av ei frontleppe så si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Noen si meg hvordan jeg får bildene fram i posten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Last dem opp på Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Bruk photobucket ja,enkelt og greit.. Få opp bildene nå da:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 du må velge rett link å legge mellom img koden.. Bild-URL: http://pici.se/pictures/IgfNvzZSl.jpg sånn skal linken se ut..... pen bil :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Fikk dt til nå;) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Fikk motorfester som jeg skaffa fra en på vestlandet idag, så skuvde jeg av oljesila fra 1300 motorn å forlenga den, passer som faen den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Fikk motorfester som jeg skaffa fra en på vestlandet idag, så skuvde jeg av oljesila fra 1300 motorn å forlenga den, passer som faen den. Blir vell litt lite olje i den panna der vell??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Blir vell litt lite olje i den panna der vell??????? spørs? sett flere som har gjort dt sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Petter? Strøken bil,det skal du ha,uansett hvem du er:P Omega motor som skal neddi eller? Må du ikke oppgrader bremser og bremskraftforsterkeren da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Heter Truls jeg, men dt var en kompis av meg som heter petter som kjørte den en del. Jotakk! Omega høykomp motor. Jo, men tar dt etter vert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 manta midtkonsoll ønskes kjøpt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hvis du skal ha tak i deler osv så vil jeg anbefale deg å melde deg in i Opel Motorsport Club du finner det største bruktmarked på opel deler der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona13n Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Har nå montert motor å det som skal være.. kommer vel noen bilder.. Har 1 problem, det er at mellomakselen kommer litt skjevt innpå girkassa, altså girkassa må lenger opp! men dt går ikke. Noen som har noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg