Gå til innhold

tråden om justerbare coilovers til volo:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

Mye interessant å lese her... MEN, har det noengang i historien hendt at noen har fått GODKJENT coilovers på 240, og kan dette dokumenteres? (f.eks. med bilde av vognkortet)

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Deler som må lages hos Triangels må dere regne med ca 1 år leverings tid på.

F eks short struts a.

Dem andre delene som han kjøper hos andre har han sikkert klar for sending.

En kompis har venta på deler der fra sia aug 2007 som

enda ikke er ferdig produsert.

 

høres ut som en seriøs bedrift ja.....er langt og dra for og få igjen penga

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har tatt inn fra Triangles før, samt jeg kjenner jo karen IRL :-) (han kom til norge / bergen og vi kjørte til vallåkra, i fjor sommer).

 

Men, ja.. Han kan ha leveringstid, men man betaler jo ikke før leverandøren har varer på lager heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen hopper og stusser så har du for dårlige dempere/foringer, og dekk som ikke er tilpasset formålet! På en race 240 så kjører de med fjærstivelse på over 100Nm/mm, for å sammenligne så ligger orginale fjærer på rundt 15-18Nm/mm, og sportfjærer/senkesett rundt 20-22Nm/mm. Rallyfjærer rundt 30Nm/mm..... Nå snakker jeg kun om framfjærer da. Bakfjærene bør ligge på litt under halvparten av forran ifølge guruene på rejsa.nu, en svensk side for baneracingentusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen hopper og stusser så har du for dårlige dempere/foringer, og dekk som ikke er tilpasset formålet! På en race 240 så kjører de med fjærstivelse på over 100Nm/mm, for å sammenligne så ligger orginale fjærer på rundt 15-18Nm/mm, og sportfjærer/senkesett rundt 20-22Nm/mm. Rallyfjærer rundt 30Nm/mm..... Nå snakker jeg kun om framfjærer da. Bakfjærene bør ligge på litt under halvparten av forran ifølge guruene på rejsa.nu, en svensk side for baneracingentusiaster.

 

på hvilket underlag bruker de over 100Nm/mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår