Blast_off Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei, lurer på hva som er bra til å tette sveisefuger? Harsveis inn en ny plate i gulvet og vil ha noe over dette så det blir 100% tett? Hva burde jeg bruke? Er sicaflex like bra som karosserikitt? Eventuellt hva type karosserikitt burde jeg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 tinn er vel det beste å bruke, 100%. Men wurth sin klæbemasse er også ganske bra Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ok, har ikke tilgang på tinn, men hvordan funker Sicaflex da? har den som heter All in one -11c. Limer og fuger alt står det på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Sikaflex er sikkert grei den. Men blir ikke like bra og lakere over. Den er litt for bløt tror jeg? og så må man vente noen døgn før den har herda nok til å lakkere over. Så derfor har jeg kjøpt wurth sin karosserikitt på boks nå. Den er i hvertfall beregna på det og tørker mye fortere. Sjekk ut her: Würth Norge AS - Produktoversikt Karosseri tettemasse spesial kjøpte jeg. 1.2kg spann. Fikk den for 380kr med 30% rabatt. Så koster en del. :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det såg ut som et greit produkt. Har testet kittet fra Hagmanns, men det var jeg ikke fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hagmanns har jeg også generelt dårlige erfaringer med. Den såkalte filleren til Hagmanns ble borte når jeg vaska med rødsprit for å avfette. Helsikke jeg ble sur da! Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hagmanns har jeg også generelt dårlige erfaringer med. Den såkalte filleren til Hagmanns ble borte når jeg vaska med rødsprit for å avfette. Helsikke jeg ble sur da! Hmm du skal ikke bruke rødsprit til avfetting før lakkering, er siliconfjærner som skal brukes til slikt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg