ludrio Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Strekningen mot Goberg fra Skien er det noen som kasta egg på bilen min igår, og det rundt 23.30. Derfor tviler jeg på det var unger. Anyways, etterlysningen min er at jeg vil finne ut hvem som gjorde det, selvom jeg vet det sannsynligvis vil bli umulig. Men det har ødelagt lakken og jeg skal **** ikke betale! Grunnen til jeg ikke stoppa igår var fordi jeg trodde det var en stein som traff under bilen, som skøyt opp eller noe fordi det kom et høyt smell og jeg kunne ikke tenke hva annet det kunne vært. Så jeg la meg når jeg kom hjem, og når jeg gikk ut så jeg masse egg på bakskjermen og vinduet og bagasjelukket. Advarselen er da, vær forsiktig når du kjører der på kveldstid. Gud vet hva eller hvem som står og venter bak de forbanna støygjerdene! Få ut litt frustrasjon: FFFFFFFFFFFFFFF*EEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!! Vet jeg neppe finner hvem som gjorde det, men verdt et forsøk derfor håper jeg at om noen her inne opplever det samme eller ser noen kaster noe bortover der, si ifra til meg og prøv å finn ut hvem de er også. Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhomer Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det var nok unger, vinterferie nå vett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 unnskyld, håper det går bra.. skal prøve å treffe noen andre neste gang.:hellothere: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Haha, egg faktisk.. veit ivertfall hvilken vei jeg IKKE skal kjøre til skien da ja. Tror det hadde klikket i vinkler for meg vist jeg hadde fått egg på bilen min :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Kjør tilbake der du mener at de traff bilen din og sjekk hva av hus som ligger på baksiden av støygjerdet.. Skal ikke se bort ifra at det var en fest eller noe der.. Og da skal det være mulig å finne ut hvem på den festen som kasta egg over gjerdet.. :) Men vanskelig å bevise noe dessverre, hvis ikke du så hvem som gjorde det.. En kamerat opplevde akkurat det samme, vi rakk å se en gjeng med unger løpe av gårde inn i et turområde.. Heldigvis var vi kjent i området og kjørte rundt og sto å venta når de kom ut av skogen på andre siden.. :) Vi var 4 forholdsvise store karer i bilen når det skjedde, tror ikke de unga gjør noe sånt igjen.. (skremte dem bare litt, tror han ene pissa på seg) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Om du finner ut hvem så kasta, sjekk om det går en avtale en dato der de kaster egg OG bacon, tar med steikepanna da... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 jeg for min del irriterer meg over at fugler driter på bilen min; har ingen anelse om hvilken fugl jeg skal skyte!:( (:blah:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg