Gå til innhold

Jetta!

Ranger emnet

OleVik

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har nettop bytta til jetta-front:P

Jeg ble veldig fornøyd, må bare ha meg ny grill.

jeg ble rett og slett lei av de runde lyktene og ville ha litt variasjon.

Får se hvor lenge det varer.

Men det er nok like mange som synes det er tøfft som det er folk som synes det er stygt.

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig variert hva man liker da. jetta front på golf funker fint spør du meg. men da må fargen og grill valg også passe.

jetta'en er for høy i hekken. vanskelig å finne en slags type down forcer til den og. men aldri finn på å sette en golf front på jetta. det passer ikke. men jetta'ene kan også bli veldig fine. sett et par stykker. men ikke så lett å få de like ålreite som en golf.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Handlet meg just Jetta2-91mod. Synes de bilene er frekke å se på. Finnes nok av Golf2 rundt om, ikke såå ofte en ser en jetta. Skulle gjerne likt å få tak i en Rallye front da, ikke noen som har en liggende eller vet om noen som skal selge?

kjøpte du den som var på autodb til 29?

Har lyst på jetta for tia jeg også.. syns personlig at jetta er minst like kult som golf.. også fordi golf 2 er for vanlig.. desverre...

hadde ikke golf2 vært så vanlig hadde det vært mye tøffere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider