OleVik Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Er jeg den eneste her som syns at Jetta front er stygt og at selve bilen Jetta er noe av det styggeste og mest uproposjonale som er laget,, bare se på hekken ! høy og rar og stygg! Er det bare meg ?!?!? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 jeg har nettop bytta til jetta-front:P Jeg ble veldig fornøyd, må bare ha meg ny grill. jeg ble rett og slett lei av de runde lyktene og ville ha litt variasjon. Får se hvor lenge det varer. Men det er nok like mange som synes det er tøfft som det er folk som synes det er stygt. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 jetta er jo dritt fett, firkantete lykter, fin rumpe osv, er jo mye finnere enn golf syns eg da men :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Personlig er jeg ingen stor fan av golf II eller jetta II, men jetta'n er uten tvil tøffere enn golfen. Fronten på jettan er jo mye finere enn golfen. Men jetta 1 er utrolig heftig. Fetere bil skal man lete lenge etter! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Handlet meg just Jetta2-91mod. Synes de bilene er frekke å se på. Finnes nok av Golf2 rundt om, ikke såå ofte en ser en jetta. Skulle gjerne likt å få tak i en Rallye front da, ikke noen som har en liggende eller vet om noen som skal selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Det er visst bare meg :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Jetta 2 er MYE finere en Golf 2, synes no jeg.... Men Jetta front passer ikke på Golf... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 jo da, jetta front på golf men ikke omvent, golf front på jetta er noe av det styggeste som fins Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 veldig variert hva man liker da. jetta front på golf funker fint spør du meg. men da må fargen og grill valg også passe. jetta'en er for høy i hekken. vanskelig å finne en slags type down forcer til den og. men aldri finn på å sette en golf front på jetta. det passer ikke. men jetta'ene kan også bli veldig fine. sett et par stykker. men ikke så lett å få de like ålreite som en golf. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by Bullit Handlet meg just Jetta2-91mod. Synes de bilene er frekke å se på. Finnes nok av Golf2 rundt om, ikke såå ofte en ser en jetta. Skulle gjerne likt å få tak i en Rallye front da, ikke noen som har en liggende eller vet om noen som skal selge? kjøpte du den som var på autodb til 29? Har lyst på jetta for tia jeg også.. syns personlig at jetta er minst like kult som golf.. også fordi golf 2 er for vanlig.. desverre... hadde ikke golf2 vært så vanlig hadde det vært mye tøffere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 synes den ser finere ut med Jetta jeg..fronten min forresten Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Orph: Jeg har 4 lykters grill om du er interssert :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 jeg har 2 hehe. disse grillene rives fort av gamle bilene. enkle lykter er mye penere og lyser bra nok så lenge de er av nye caliber og holdes rene. never back. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 en ting er vi vel enige om... jetta hekken er ikke det peneste som er laget nei.. hehe... men ellers er jo disse bilene helt identiske... jetta front rocks!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Jetta II er helt klart finere enn Golf II... det er nå min mening. Hadde sjøl en grei Jetta II for litt siden.. :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg