Polo Classic Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Liker Jetta II mye bedre enn golf. Jetta har stivere karosseri også. Passer bra for oss som liker raske svinger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Don T Hadde sjøl en grei Jetta II for litt siden.. :cool: det hadde du absolutt. dette er en av de penere jetta'ene jeg har sett. 16v også :P god bil det Thomas. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by remster det hadde du absolutt. dette er en av de penere jetta'ene jeg har sett. 16v også :P god bil det Thomas. Ja den var RÅ! Spandert noen på lapper den ;) Sleng ut et bra bilde her da Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Jetta kan bli fine biler det! Liker ikke så godt jetta front på golf! Nei nei nei.. MYE penere med 90fangere med tåkelys.. selv om det er vanlig og alle har det, er det mye penere. Rally-front er vilt da! Vemund : Jettan som skjellsvold rulla i.. hehe.. den var jo ganske så rå da!! Det må jeg si! En av de fineste jeg har sett! På tide med ny bil eller? -S Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Jetta front på golf2 er j...... styggt!!!!!! det samme er rs-fanger på golf2 og jetta2! Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 FIN tråd:) veldig fin.. Nyttig informasjon Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Sfinx Liker ikke så godt jetta front på golf! Nei nei nei.. MYE penere med 90fangere med tåkelys.. selv om det er vanlig og alle har det, er det mye penere. -S det går jo ann med jetta front og 90fangere med tåkelys, det er jo bare enda bedre :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by OleVik Er jeg den eneste her som syns at Jetta front er stygt og at selve bilen Jetta er noe av det styggeste og mest uproposjonale som er laget,, bare se på hekken ! høy og rar og stygg! Er det bare meg ?!?!? Fin tråd du har mekka her.. :op Men styla golf som fortsatt har de emblema bak synes jeg er det styggeste... :D :D EDIT: Måtte bare... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by bikkers Jetta front på golf2 er j...... styggt!!!!!! det samme er rs-fanger på golf2 og jetta2! grrrrrrr :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Øyh... :) Jeg har emblema bak på enda... Dem er lakka samtidig med bilens farge... Da blir dem nøytrale og fine.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Cheron Øyh... :) Jeg har emblema bak på enda... Dem er lakka samtidig med bilens farge... Da blir dem nøytrale og fine.. :) Hehe.. Var ikke noe vondt ment da.. Måtte ta igjen litt på olevik veit du! :D :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Da så :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Sfinx Jetta kan bli fine biler det! Liker ikke så godt jetta front på golf! Nei nei nei.. MYE penere med 90fangere med tåkelys.. selv om det er vanlig og alle har det, er det mye penere. Rally-front er vilt da! Vemund : Jettan som skjellsvold rulla i.. hehe.. den var jo ganske så rå da!! Det må jeg si! En av de fineste jeg har sett! På tide med ny bil eller? -S Ja fy faen inni helvete det var en RÅ! jetta den.. Den var på klasse med din Thomas. leather seats! 16V trimma gikk godt! senka,alt snax! RÅ RÅ RÅ RÅ RÅ RÅ RÅ RÅ RÅ ja er på tide med ny bil ;) jeeeeeettaa kansje ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by vwfreak Hehe.. Var ikke noe vondt ment da.. Måtte ta igjen litt på olevik veit du! :D :D hehe greit det, smaken (og jettaen) er som baken vet du Og ja jeg skal få bort de jævla merkene :) :) jeg er hverken oppretter, lakkerer eller rik så da får de være der til tiden er inne :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by OleVik hehe greit det, smaken (og jettaen) er som baken vet du Og ja jeg skal få bort de jævla merkene :) :) jeg er hverken oppretter, lakkerer eller rik så da får de være der til tiden er inne :) :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg