GolfG60Syncro Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Nå skjønner jeg!!! Hvorfor har ikke alle sagt alt dette før!!??? Endelig vet jeg hva som er fint og ikke......... Gratulerer med tråden! :rolleyes: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 jetta fronten kan bli fin, men da må resten av bilen være strøken å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 eg suns at firkantete lykter er kulest, mye finere enn dem runde til goflen :) men så er ralley grillen finere enn jetta grillen igjen, men ville meir hatt jetta grill enn en golf grill :D men selfølgeligt mest en ralley grill :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by elanzer eg suns at firkantete lykter er kulest, mye finere enn dem runde til goflen :) men så er ralley grillen finere enn jetta grillen igjen, men ville meir hatt jetta grill enn en golf grill :D men selfølgeligt mest en ralley grill :D Bare å bestille rallyfront på nbs det.. Får du den til sommeren... ...kanskje... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Eller hos Garvik.... Er du heldig kan du montere den på gåstolen din når du er 90........ Hadde det kanskje vært noe......? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Eller hos Garvik.... Er du heldig kan du montere den på gåstolen din når du er 90........ Hadde det kanskje vært noe......? Den var god.. hehe... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by vwfreak Den var god.. hehe... :D Ja... Hehe.... Men det er jo trist og........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by OleVik hehe greit det, smaken (og jettaen) er som baken vet du Og ja jeg skal få bort de jævla merkene :) :) jeg er hverken oppretter, lakkerer eller rik så da får de være der til tiden er inne :) Har ikke du vokst opp med mercedeser rundt ørene, og det var ikke måte på? Det tilsier jo at du / din familie er ganske rike, eller? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Laaars Har ikke du vokst opp med mercedeser rundt ørene, og det var ikke måte på? Det tilsier jo at du / din familie er ganske rike, eller? vel det er forskjell på å ha god råd og å være rik, og selv om fadern sverger til MB så betyr ikke det at han spanderer en på meg bare fordi jeg er student ?!?! Han er vel som de fleste fedre kin på at jeg skal tjene mine egne penger og klare meg selv, er mest kin på det jeg og! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 hm , jetta stygt?!? Nei Nei nei, Jetta rocker! :D har jetta 1 selv :P Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 :wonder: dette må være forumets mest nyttige tråd..... Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 nesten 4år gammel tråd du bumpa opp. Fatter forresten ikke at folk syns jetta fronten er fin på golf.... Ser jo helt tragisk ut. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Da er vi igang igjen! :) Denne diskusjonen bærer ingen steder. Det blir aldri noen annen konklusjon enn at folk har forskjellig smak. Noen liker runde, noen liker firkanta, (((og jeg liker rallye:D))) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 jeez LET IT GO! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Vet ikke hvilken jeg liker best, for jettan er pen den ogsaa om man gj0r de rette tingene : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg