Jetta85 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 mulig det er som å banne i kirken når jeg sier dette på golf II forumet, men syns bagasjerommet te jettan fjerner litt av den konebilstilen som golfen har :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 :uhhmmwhat?: rrrrrrrrrrrrrrrr! akkuat baken jeg ikke like med jettaen , alt annet er fint men baken ser ut som en misslykket unge ... pukkelrygg eller noe sånnt, stikker WAAAy to much ut =) d er bare min mening da Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg har faktisk veldig lyst på Jetta.. Veldig lyst.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jetta`n blir kul med Rallye front. 2dørs er det ikke så mange av heller. Har forresten en Jetta front liggende. med blekket,lyktene og 3 rillers grill for den som er interesert.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg