Tvåførr Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hallo eg haren getrag 260 5trins på hånd, hvilken diff bør eg ha til denne kassa? http://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_260_transmission Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Du kan da kjøre med hvem diff du vil! Skjønner ikke helt hva du lurer på egentlig! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Syns ikke du burde ha diff i det hele tatt.. Vektsparende er det også.. :D Fra spøk til gevær, hvorfor spør du om HVILKEN diff du burde ha til den kassen? Kan jo kjøre med hvilken som helst diff på den kassen der vel. Har jo ingenting med kassen å gjøre hvilken diff du skal ha.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Beklager teit formulering, eller manglende tekst, det eg vil fram til er hvilken utveksling eg bør ha på diffen, tenkte eg skulle handle en truetrac diffklump. Så det endelige spårsmålet er hvilken utveksling skla eg ha på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det er ikke noe utveksling i selve truetracen, når du monterer truetrac så bruker du fortsatt det gammle kronhjulet og pinjongen. Det er størelsen på kronhjul og pinjong som avgjør hva utvekslinga blir. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg