Adrian N Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 de tynne rådene er bare kaste langt,de tåler nesten ingenting! Maks maks 250 hk. Jeg ville bygget opp den blokka med de tykke rådene.. Javell :) De tynne er da standard B230 råder som man finner overalt ? Vet du hvorfor de er merket "M" ? Da bygger jeg med de tykke rådene i tilfellet :D Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 de tynne rådene er vel fra B23ET? ET rådene er som kjeks som jeg har opplevd selv ivertfall. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 de tynne rådene er vel fra B23ET? ET rådene er som kjeks som jeg har opplevd selv ivertfall. De tynne rådene er fra 230 whatever! den eldre typen.. De tykke er fra B2x e/et... :) Og er de såkalte m-rådene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg