AudunW Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei, fant ut at jeg skulle teste ut en forsterker jeg fikk fikk av en kompis. Den er ikke brukt så den skulle funka greit men det gjøre den da ikke. Problemet er at jeg ikke får annet en summing/susing/brumming i høytalerne når jeg kobler lyden gjennom forsterkern. :angry: Noen som veit hva feilen kan være? ganske sikker på at jeg har koblet rett, 12v+ på [b+ og REM] og 12v- på [gnd]. Setter pris på all hjelp jeg kan få :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 gå nøye over jordinga di Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Du skal ikke ha 12v inn på remote, der skal det egen ledning fra remote utgangen på spilleren ;) Åssen forsterker, åssen spiller, og hvordan har du koblet lyd INN på forsterkeren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg