Gravemaskin Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ser stjerneservice selger mobil olje meeeget billig. må dette bestilles over nett eller har de butikk man kan kjøpe det i? ville tro det ble dyrt å bestille 6 kg olje i posten:) erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///AMG Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har handlet en god del hos stjerneservice. Har meget god erfaring med de. De har verksted litt utenfor oslo der kan du sikker få kjøpt olje. Jeg har bestillt på nett for så og få tilsent oljen og bildeler med budbil. Frakt fra oslo til lillehammer kom på 249 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ok, for hvis jeg ikke kan hente oljen så lønner det seg ikke... da blir det jo dobbelt så dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///AMG Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 pakken jeg bestillte var på godt over 20kg og det var bla 12L olje. olje kan ikke sendes med post men med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 men går det å hente hos de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg