Elisabeth Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 gomega skrev: Så bilen din "in real life" i dag på db drag på gjøvik! Kjempefin bil:) Litt bedre finish enn det er på min fåreløpig gitt;) Har du selv stilt i db drag forresten? Takk for det! :) Stilte på gjøvik faktisk, på et intert leverandør oppgjør... hehe... Må legge til av jeg vant! joohoo! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Elisabeth skrev: Takk for det! :)Stilte på gjøvik faktisk, på et intert leverandør oppgjør... hehe... Må legge til av jeg vant! joohoo! :) :) :) Hehe gratulerer med den da;) Hvor høyt spilte du? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Ikke dårlig det synes jeg! :)Diddlina er ei flink og plinktoppfyllende jente! he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 god dag. Så bilen din i dag, må si den var da utrolig søt da :win Trur jeg så deg og, hadde litt lyst til å høre anlegget :) Men det komer vel andre stunder Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 oledeg skrev: god dag. Så bilen din i dag, må si den var da utrolig søt da :win Trur jeg så deg og, hadde litt lyst til å høre anlegget :) Men det komer vel andre stunder Åh, så deg ikke jeg! Du må jo komme å hilse på da! :) Men ja, det kommer nok flere sjanser! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Folk fra Eidsvoll er skjenerte vettu :P møter deg vel på rudskogen :) DA er det tid for meg å stille ut Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 du har faktisk norges grommeste basskasse:thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 cossie power skrev: du har faktisk norges grommeste basskasse:thumb Hei Jonny! :) Glad for at du synes det altså... he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Så bilen din sto utenfor Bohus på Jessheim i går. Utrolig pen bil, trolig norges peneste Bora! Iallefall etter min smak:D Sto tilogmed og ventet på deg for å få en titt på stereoen, men da jeg tittet bort et halvt minutts tid klarte du faenmeg og snike deg unna.. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Vegel skrev: Så bilen din sto utenfor Bohus på Jessheim i går. Utrolig pen bil, trolig norges peneste Bora! Iallefall etter min smak:DSto tilogmed og ventet på deg for å få en titt på stereoen, men da jeg tittet bort et halvt minutts tid klarte du faenmeg og snike deg unna.. Oj!! Takk! :) Huff da... Skulle ikke tittet bort da.. he he.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Ja du bestilte ikke noe da? Så kan jeg ferske deg når du kommer for å hente det :D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Vegel skrev: Ja du bestilte ikke noe da? Så kan jeg ferske deg når du kommer for å hente det :D He he, joda.. På lørdag, men ikke noen bil å hente sofa med.. he he.. Er der rett som det er, så klarer sikkert å ferske meg engang.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 fin bil, fint anlegg, fin dame! Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Så deg i gatebil magazine:) Månens bøllejente;) Tittel som passer deg bra det:P Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 noen gode tips om hvordan jeg kan få dama mi til og rigge boraen sin slik som du har gjort?? :D Flott prosjekt forresten, morro og se at jenter også kan bry seg om bilen Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg