Gå til innhold

Prosjekt Bora! :)

Ranger emnet

Elisabeth

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja. Men harry er jo bra det ;) ja prosjektet mitt er vel egentlig ferdig. Bare ikke lagt ut bilder. hehe.

Kommet noe lenger? :)

Harry er bra???? Er livredd for det... :(

Legge ut bilder du da??? :) Her er det lenge til ferdig.. Bakluka har ikke kommet noe særlig lenger enn på bilde... Pappa tar seg like godt en sydentur oppi alt også liksom.. Veldig passende... he he... Skal være ferdig i månedskifte mars april... Hjelp!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da trenger du nok hjelp hehe. Men det ordner seg for snille jenter veit du. Ja skal vel få rota ut noen bilder. sliter litt med og få ledninger osv til og bli borte, pluss att jeg skal skaffe noen nye forsterkere etterhvert så har ikke lagt prikken over golfen enda. Men det er jo bare kose arbeid igjen :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens faren din er på ferie ville jeg kanskje strekt over den trekkinga der.. på bildet så det ut som den var noe skrukkete i hjulbrønnen der, mulig det er bildet som juger?

Ellers nice med nakkestøttene ass!

Takk takk!

Det som ligger i bunnen er bare en løs tøybit som jeg la der for anledningen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse! :) :) :) Kunne ikke si nei når min kjære søster spurte om å få låne kameraet mitt til vegas...

Bakluketingen er klar for trekking, men vi er ikke helt enige om hvor ledningene skal gå fra luka og ned... hmm..

Kassene i dørene er mer eller mindre klare, det meste at dempematter er plassert.. Jeg skal sprette opp diddlina i dag... :)

Så har igjen alle ledninger.. Det er ganske mye, skal ha ryggekamera, ipod baki og div... Så spent på det! :)

Så mye igjen her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er vært å ta bilde av, det er det som er gøy og se framgangen av bygging,trekking av kabler osv..

stå på videre :spin

Det er greit! Jeg tok med mobilen i garasjen.. Her er det bilder, men som sagt ikke noe å ta bilde av liksom.. Bare rot! :)

DSC00165.jpg

Her ligger interiøret og delene til bagasjen...

DSC00164.jpg

Rot inni bilen...

DSC00160.jpg

Mer rot, hovedenheten ligger midt i bilen.. he he..

DSC00157.jpg

Rot og atter rot....

DSC00163.jpg

Bakifra... :) Ekko...

DSC00154.jpg

Driver å lader litt også...

DSC00166.jpg

Kjøpt lader også da.... Plassees i motorrommet....

DSC00153.jpg

DSC00152.jpg

De snille gutta som jobber døgnet rundt for bora'n.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider