Rage Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Dette er det råeste jeg har opplevd på norsk tv ever. Alt som har med ski og skøyter og gjøre, er ingenting i forhold :) Petter fortjener dette på det meste, etter alle uhellene han hadde i starten av WRC sesongen. Har fulgt han på tv, og sett han kjøre seg opp gang på gang, og seiern igår var så utrolig bra! Stå på Petter, så kanskje du vinner neste år og! :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Trodde aldri at jeg kom til å oppleve dagen der Norske motorsports prestasjoner overskygger fortballen i media:) Takk Petter, for å takle presset i en ekstremt nervepirrende avslutning...tror muligens at Norges befolkning var mere nervøse enn Petter, det var jo nærmest en totalt utklassing på den siste etappen. Denne avslutningen overgår alle tidligere nervepirrende skistafetter o.l ... iallefall for min del. Fikk grøsninger på ryggen når målet ble passert! Dette er en kjempeprestasjon som bør havne inn i de norske historiebøkene... og som anerkjennes også av folk som ikke nødvendigvis er motorinteresserte... For bare håpe at flere nordmenn får sjansen til å utøve motorsport i fremtiden...og at myndighetene åpner for flere muligheter til å trene/ lære seg avansert kjøreteknikk med både motorsport og trafikksikkerhet som mål. det finnes sikkert også flere sportsgrener og hobbier som lider under neandertalersporten(hehe:) ) fotball og ski (hvor Norge uansett vil vinne, siden vi er født med ski på beina..).. lenge siden sist jeg skrev her, gitt.... men ble bare så inspirert idag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 har nå fått svar på mail til Spydeberg kommune : -----Original Message----- From: "Post" <POST@spydeberg.kommune.no> To: <kenneth@halden.net> Date: Mon, 10 Nov 2003 12:43:35 +0100 Subject: SV: Tilbakemelding fra Spydeberg Kommune > Hei! > Det eneste vi vet inntil nå, er at han kommer etter kl 1700 på onsdag. > > Vennlig hilsen > Randi Grini så da er det ikke noen tvil lenger :D :D :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandviper Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Grattis til Petter, virkelig spennans! Gleder meg til neste sesong... Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Hiver meg på jeg også :D Grattis til Petter og det norske folk ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by volvo242TIC har nå fått svar på mail til Spydeberg kommune : -----Original Message----- From: "Post" <POST@spydeberg.kommune.no> To: <kenneth@halden.net> Date: Mon, 10 Nov 2003 12:43:35 +0100 Subject: SV: Tilbakemelding fra Spydeberg Kommune > Hei! > Det eneste vi vet inntil nå, er at han kommer etter kl 1700 på onsdag. > > Vennlig hilsen > Randi Grini så da er det ikke noen tvil lenger :D :D :D Litt mer info fra PSSC Brikkene rundt Petters hjemkomst til Norge begynner å falle på plass, og alle oppfordres om å komme til Spydeberg fra klokken 17.00 på onsdag, 12. november. Arrangementet vil foregå like bak kjøpesenteret /Tebo-senteret) som ligger tett inntil E18 i Spydeberg, så dette vil ikke bli vanskelig å finne. Det vil bli liv og røre fra klokken 17.00, og dette er noe ingen kan gå glipp av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 GRATULERER SÅ MYE PETTER!!!!! birthday birthday birthday Siter 06 Toyota Avensis 1.8 sol 87 Fiat uno turbo ie +95 Nissan Primera 2.0 Sri +88 Fiat uno turbo ie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Gratulerer Petter!! Må bare si at bilsport generelt er mer renhårig enn andre sporter nordmenn er gode i.... hørt om noen som har dopet seg i rally?? ikke det nei... igjen GRATULERER PETTER !!!! babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Gratulerer petter!! blir spennende neste år med begge solberg brødrene med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Grattiss P!!! Fikk faktisk frysninger bare av å lese VG i dag... (var svett, sliten og hadde stoor klump i halsen etter TV-sendinga igår ja) Håper og tror dette får store ringvirkninger for alle i norsk bilkultur! Åhhhhhhhhhhh Møtte Petter og Henning første gang da Petter var 12, Henning var 15 og jeg var 16 (eller no sånt) Vi var konkurrenter og etterhvert kompiser på RC-bilkonkurranser. Han er den samme gladgutten nå som han var da - og var like rå til å kjøre dengang! Siste jeg møtte Petter lagde jeg portrettintervju om ham for Fredriksstad Blad, like etter den sensasjonelle VM-debuten for Ford. Fikk sitte på en tur da han kjørte standard Pajero Turbodiesel(!) med perfekte oppstell i alle svinger. Da var han også en utrolig kjernekar! Unner Petter alle millionene og all lykke - så får vi andre dødelige prøve å la hans suksess gjøre Norge til et bedre sted å være for alle oss med bildilla. :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Grattis Petter!!! Dette fortjente du, spesielt ettet all uflaksen gjennom sesongen!! thumpsup thumpsup thumpsup Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Nå må vi bare få Petter på hjemmebane. Vil ha WRC runde i Norge NÅ!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Gratulerer til Petter'n så mye! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by kay arne dette var rett og slett værst, jeg gråt da han kjørte over mål. beste som jeg har sett på tv noen gang Me 2 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Grattis Petter, utrolig rått!! Får håpe det blir storeslem neste år med dobbel Solberg i toppen ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg