Torpie Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Vurderer å selge sierran min nå. Vil ikke ha sån bil om sommern :) Den er ganske så fin da, 88mod IS. Bare gått 150 tusen og fullt service hefte. Ingen ting galt med den, og har ikke brukt en dråpe olje siden jeg byttet den 3 des når jeg kjøpte den. Byttet både clutch og register reim for 1 mnd siden. Hva synes dere den er verdt? ser helt ny ut inni forresten, og glass takluke.. bilder: Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 10-15 sikkert.. Kanskje en ide å ha den inn på kontroll og se hvor mye feil de finner. I tillegg må jo årsavgifta betales av noen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 årsavgift er jo betalt er den ikke? =) en gammel mann som har eid den siden ny før meg :) Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hvis du kjøpte den 3.des i 2007 så var du eier ved årsskiftet. Og da vet du vel egentlig best selv om du har betalt årsavgifta eller ei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 det er blå 2008 klistremerker på den. årsavgift betalt dere ser bildene selv om de er fra facebook link ?? Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 er den ikke verdt mer enn 10 tusen? Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreb Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 du får nok ikke så mye mer for den nei lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg