sondreb Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hei. har akkuratt bytta kalippere forran på min 87 sierra. når vi prøver å lufte bremsene så får vi ingen gode resultater.alt var helt fint før jeg bytta kalippere bortsett fra at de var toast.får masse luft ut av systemet men tar alldri slutt. bobler til og med luft opp av bremsevæske holderen når vi prøver å lufte. noen som har vært borti noe sånt? jeg skjønner veldig lite ivertfall. takker mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreb Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hjeeeelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 kan ikke noen hjelpe en stakkars bonde med ræva bremser da? Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg