martinsen-lyd Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hei, har kjøpt men en 7"touch screen te bilen min og skal ha pc i bilenogså. Men lurer litt på åssen det er og koble en pc te den, det er video inngang på den så det skal gå. Men tenker på selve touch systemet? Takker for svar=P la inn dette pgs ingen har lakt inn no her:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Skjermen kobbles sansynligvis til ved hjelp av en standard VGA inngang, og touchpanelet via USB. Drivere følger trolig også med, men hvis disse gir deg problemer er det lett å finne alternativer på internett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 takk, er vag og usb greier på den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 kan jeg spørre hvor du fikk tak i denne skjermen? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 komplett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 føler meg ganske dum nå men har du en link? finner den ikke Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 føler meg ganske dum nå men har du en link? finner den ikke hehe, beklager. Jeg som er dum for jeg sjekket ikke komplett men jeg handlet den på komplett for et halvt år siden men de har visst slutta å føre slike varer. da går du inn her Carputer.no - WebShop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 ok takk Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Er ikke carputer "ute av drift"? Står på forsiden at konseptet er til salgs.. Isåfall kan du sjekke mp3car.com De har mye spennende:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Endelig en egen del for carputer! Har dette i bilen min og er fint at det er en egen del til dette nå, et tips til alle er å sjekke ut http://www.ebay.com, der har de mye fint og billig nå som kursen er så lav. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg