Gå til innhold

Sierra Cosworth 4x4 prosjekt. trenger tips

cosworthdaniel

Anbefalte innlegg

Oppsett kjører du på ?

jeg kjører med. 330chip, grønnedyser,3bar map. g34turbo 1,8bar, wrc pakning, 3" mongoose. skal sette i smidde stempler etter vert. toppen er nyoverhalt av sylmo i trondheim.såg en i gatebil blade som hadde akurat samme oppsette som meg. den bled benka 385hk 522nm på 1,5bar, skal benke den i sommer menn vett ikke hvor jeg kan gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet om flere plasser i sverige du kan få mappet/benket bilen din Daniel :)

Ellers , så er vel Tr.heim den nærmeste plassen for oss om du skal i Norge.

Sykt pen bil , er ikke særlig fan av Sierra Cosworth , men denne er helt RÅ!

Har selv sittet på bilen , å den drar noe helt sinnsykt!

Så behold den orginale cleane looken og kanskje bytte ut noen lykter ;)

Det er mitt forslag iallefall :p

1982 Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
jeg kjører med. 330chip, grønnedyser,3bar map. g34turbo 1,8bar, wrc pakning, 3" mongoose. skal sette i smidde stempler etter vert. toppen er nyoverhalt av sylmo i trondheim.såg en i gatebil blade som hadde akurat samme oppsette som meg. den bled benka 385hk 522nm på 1,5bar, skal benke den i sommer menn vett ikke hvor jeg kan gjøre det

de dysene dine klarer ikke 385 hk, kanskje 315.

Men en meget pen bil du har :)

et lite tips, sladd skiltet på bildene før du legger de ut, er litt leit om det sitter noen langfingrete folk her og ser skilt nr og får den stjålet..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akurat det med dysene skal jeg ikke legge meg borti vet ikke så mye om dem jeg bare kom over en cossi i gatebil blade den hadde samme dyser også, skal kjøpe større er det noen du anbefaler?. takker for tipset med sladd på sjiltet. menn trenger egentlig ikke det bilen går ikke ant å stjele her jeg bor, bor på en øy med tv overvåket ferge. bilen er innelåst igarasje;):) kjører volvo 242 dagli. bruker cossien kun når jeg har råd;) mest pusing å skruving

Lenke til kommentar
Del på andre sider