Datsun Diesel Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har tenkt til å sette pajero turbo på ld 28 min. Er det noen forskjell på hvor stor turboen er i forhold til effekt og dreiemoment? Er det noe jeg bør tenke på før jeg monterer turboen? og hvor mye må jeg skru på pumpa? Motorn er en nissan ld 28 som sitter i laurel. Og hvor skal jeg få trykksmøringa fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvorfor ikke bruke manifold og turbo fra Patrol? bolt on på motoren din det. Størrelse på turbo har ALT å si for effekt og dreimoment, for ikke å snakke om kjørbarhet. Har du ikke peiling, bør du ikke justere pumpa selv. Grunnregelen på eldre diesler: dem skal ryke svart :D Olje til turbo tat du ut ved hjelp av et Y-stykke ved oljetrykksgiveren. PS, hvorfor lage 3 turbodiesel-tråder i samme forum? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Datsun Diesel Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Eg er litt ny når det gjelder data. Henta to pajero turboer på høggern i dag. Trur du de passer for mitt område tenker da på at eg har automat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.