kongharald Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ser på autodata det er en motortype som heite c30se med 204 hk (det eg har i min) og c30sej med 200 hk c30xei med 230 hk rekkesekser laga mellom 91 og 94 169kw nokken som har en sånn? eller er det feil på autodata? kansje en evo 500 motor? Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 C30XEI er Evo 500 motor ja;) De som sitter 3 liter i er det en slik en i. Den som heter C30SEJ, mener jeg å ha hørt var til stasjosvogner og derfor var litt annerledes og hadde annen motorkode. Har dog aldri sett deler til hverken den ene eller andre motoren bortsett fra der det står "alle 3 liter"... Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 okai men finst det orginale turbomotorer 3.0l 24v? hørte snakk om nokke lotec greier at det var turbo.. Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 ingen som har greie på om det finst orginale 3.0l 24v turbomotor? Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 c30se ble aldri levert med turbo originalt. Tidligere gikk det an å få tak i komplett turbokit fra Lotec og Hipo Autotechnik, men det ser ut som de har sluttet å produsere til c30se. ville kontaktet: JMA(JMA Performace - Vi gir deg bilen du drømmer om) eller Protrim(Protrim - Vi gir bilen din ytelse!) Disse to firmaene har god peiling på Opel, og har bygget endel 24V turbomotorer. Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja har snakka med begge skal ha meg et sånt kit men det får vente en stund til er på grensa med finnmark no blir vel vekke nokken månder :P Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg