Orjuz Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få skilter på en bil som har stått et parr år etter motor bytte.helt siden jeg kjøpte bilen har jeg oppgradert understell for å matche motorn, fjærer, støtdemper ,stag bremser osv alle disse tingene er hentet fra en dele bil. har også hatt bilen på eu kontroll for å finne mangler som jeg har fikset. men hvor går jeg herfra? prøvde å søke litt lese på vegvesen.no osv men er fortsatt usikker av hvordan jeg skal gå frem. må en søknad skrives? hvor skal den leveres. må jeg sankke med merke forhandlern? må jeg ha dukumentasjon på alle delene som er byttet? var også usikker på hvor jeg skulle legge posten. men den ble lagt her Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octawism Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 du må har TÜV godkjenninger på de delene du har byttet Send en skriftlig søknad til BT og ta en prat med de for å få nermere info om akkurat dette så skal det nok være i orden;) Siter Think for yourself! Question Authority! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg